Announcement

Collapse
No announcement yet.

Identifisering av RC bil

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Identifisering av RC bil

    Kjøpte en bil av en venn for 500kr, det mangler noen småting så jeg må skaffe deler. Problemet er at jeg ikke vet hilket merke bilen er, Jeg vet bare at det er en on-road fuel bil med hitec radio og servoer. På fjernkontrollen står det lynx sport. Har spurt han jeg kjøpte den hos men han vet like lite som meg for han kjøpte den av en som heller ikke viste. Så jeg legger ut noen bilder av bilen og håper det er noen som kjenner merket igjen.
    Attached Files

  • #2
    Dette ser veldig ut som en sintech gt-8 rally. Og er altså en rally bil og ikke direkte en on-road bil

    vet at modellers.com har hatt noe deler til den blandt annet, men dette er en såpass gammel bil at jeg er usikker på hvor mye penger det lønner seg å legge i dette. Sannsynligheten for at du knekker noe du ikke får tak i er stor.

    EDIT: Se her: http://forum.radiostyrt.no/vb/showthread.php?t=15044
    Traxxas Rustler VXL og Slash 4WD 1/10 VXL | HPI Baja 5b med 30,5 4-bolt Race Port

    Comment


    • #3
      Takk for hjelpen. Ser ut til at vi har fådt identifisert bilen. Bilen er nesten komplett, Det jeg mangler er de to spur gear tannhhjulene (To gears) clutch klokka og tanken. Men det ser ut som du har rett, det kan bli vanskelig og få deler til den fremover. Elefun slutter nå og lagerføre deler modellers har sluttet og nortrading hadde lite på lager

      Comment


      • #4
        Originally posted by Lars1969
        Deler til Sintech gt-8 får du hos Nordtrading i Mysen.
        Jeg sjekket dem, men det var mye dem ikke hadde på lager, sånn som spur gear og clutch klokka. Vet dere om dem er bare midlertidig tom eller slutter dem også og lagerføre til denne bilen?

        Comment


        • #5
          Ring og hør med de kara her. www.martinsen-hobby.no
          De har hatt noen deler vet jeg.
          Team Losi Norway 2011 www.smallsize.no
          Team Losi 8eight 2.0 EU-- Spectrum Dx3R--RB consept--

          Comment


          • #6
            Originally posted by Ratama View Post
            Jeg sjekket dem, men det var mye dem ikke hadde på lager, sånn som spur gear og clutch klokka. Vet dere om dem er bare midlertidig tom eller slutter dem også og lagerføre til denne bilen?
            Så plutselig at du hadde sjekka allerede,så jeg sletta innlegget.
            Du får legge ut en ønskes kjøpt-annonse. Sikkert noen som har en delebil stående. Lykke til.
            Last edited by Lars1969; 4 January 2010, 10:55.
            Når man er for gammel til å være et dårlig eksempel, nøyer man seg med å gi gode råd.

            Comment


            • #7
              Originally posted by Lars1969 View Post
              Så plutselig at du hadde sjekka allerede,så jeg sletta innlegget.
              Ja jeg merka at du ble borte plutselig. Men bare hyggelig at folk er hjelpsomme takk

              Comment

              (RS) Radiostyrt.no Statistics

              Collapse

              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
              Welcome to our newest member, Erik-M.
              Working...
              X