Announcement

Collapse
No announcement yet.

Resultatet etter første Nc løp 1:8 Track

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Resultatet etter første Nc løp 1:8 Track

    1. Lars Haugen 176 runder
    2. Ole Bro 164 runder
    3. Kjetil Berntsen 141 runder
    4. Frode Iversen 116 runder
    5. Lasse Andresen 93 runder
    6. Joakim Nicolaisen 16 runder
    Hans Nicolaisen ødela bilen på trening. Ellers ganske tynt startfelt
    Last edited by frodei; 9 May 2010, 23:28.
    Frode Iversen
    Bil: Capricorn Lab C801€ JP GIMAR Engiens/ Jp R03 sp € Futaba 4PK € Capricorn Tires € Byron Prodriver 25%Gen2

  • #2
    Sier jo ganske mye om den klassen, særlig hvis man sammenligner med 1/8 Offroad som lett samler 60+ deltagere til et klubbløp(ØS).
    Team Mustit Rc, www.mustit.no, Eiker Rc Klubb
    Team Durango Dex410v3, Vampire Racing, Savöx, Epic Trinity, JConcepts

    Comment


    • #3
      Sant nok. men godt det er noen av oss som PRØVER og holde liv i den da....
      Frode Iversen
      Bil: Capricorn Lab C801€ JP GIMAR Engiens/ Jp R03 sp € Futaba 4PK € Capricorn Tires € Byron Prodriver 25%Gen2

      Comment


      • #4
        vi vet ar det finnes ca 18-20 1/8 Track førere. men det som er problemet er at di ikke gidder eller tør og kjøre løp fordi det koster mye penger. trenger ikke og koste alt for mye. blir til hva man gjør det til. så jeg skjønner ikke hvorfor folk ikke begynner og kjøre løp. vis det skal fortsette sån utover dette året, så tror jeg klassen bare dør ut etterhvert.
        Det er jo det råeste man kan kjøre av model bil med tanke på feste som bilen har og går relativt fort også mener nå jeg.

        Jespero- at dere ikke blir voksene og slutter og leike i sandkassa er jo helt utrolig. Haha
        Shepherd V10 - Novarossi
        Serpent S120 Link - LRP

        Comment


        • #5
          Originally posted by Kjetil Berntsen View Post
          Jespero- at dere ikke blir voksene og slutter og leike i sandkassa er jo helt utrolig. Haha

          Haha Sant det, men for å være litt seriøs, så er det jo i sandkassa det skjer om dagen. Hadde 1/8 track hatt like stor oppsluttning så hadde det vært helt rått, men for min egen del syns jeg det er moro med litt skikkelig konkurranse og racing. Og det krever mange deltagere for å få til. Det blir litt forutsigbart når 6 førere kjører kval for å få beste startspor i finalen(der alle selvsagt er kvalifisert uansett grunnet antallet).
          Nei, da blir det å leike i sandkassa noen år til. Det er jo der det er folk å leike med
          Team Mustit Rc, www.mustit.no, Eiker Rc Klubb
          Team Durango Dex410v3, Vampire Racing, Savöx, Epic Trinity, JConcepts

          Comment


          • #6
            enig at det mer morro og kjøre når man har et start felt på 60 stk. husker det fra når jeg kjørte buggy selv. har et lite håp da om at de som har biler faktisk kjører løp.
            Shepherd V10 - Novarossi
            Serpent S120 Link - LRP

            Comment


            • #7
              Vi får håpe det dukker opp noen flere snart Kjetil...
              Men det er stor forskjell på og kjøre F1 kontra bilcross da hehe
              Frode Iversen
              Bil: Capricorn Lab C801€ JP GIMAR Engiens/ Jp R03 sp € Futaba 4PK € Capricorn Tires € Byron Prodriver 25%Gen2

              Comment


              • #8
                Originally posted by frodei View Post
                Vi får håpe det dukker opp noen flere snart Kjetil....
                Men det er stor forskjell på og kjøre F1 kontra bilcross da hehe
                Største forskjellen er vel at man faktisk må prestere for å komme til finalen. Haha, men ålreit å vite at man er garantert en 6-7 plass i Nm bare ved å møte opp.
                Team Mustit Rc, www.mustit.no, Eiker Rc Klubb
                Team Durango Dex410v3, Vampire Racing, Savöx, Epic Trinity, JConcepts

                Comment


                • #9
                  Alle som stiller til kval i real F1 Grandprix er også altid garantert at kjøre finale. Som i 1/8 track kjøre man der om startspor i finalen. Vi er jo noen som ikke orker at have værktøjskassen fyldt med sand og jord. Ser ikke vitsen at skrue motor på et mekkebord fyldt med sand. Og har nok heller ikke den nødvendige trening i pekefingeren til at holde på med at pumpe bilen runt banen. Nei kos i jer i sandkassen og la os som vil kjøre fort blive på asfalten.
                  Ole Bro. X-Regerende Nordisk Mester 200mm Track
                  Serpent 747. 411. 120LT onroad. Team Serpent Norway

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Jespero View Post
                    Sier jo ganske mye om den klassen, særlig hvis man sammenligner med 1/8 Offroad som lett samler 60+ deltagere til et klubbløp(ØS).
                    Det er vel mange som tror 1:8 og 1:10 track er for teknisk, det er det jeg stadig får høre at buggy er så enkelt med tanke på å få bilen til å funke. Men det verste er at folk setter klassene opp mot hverandre, dette er ødleggende for oss alle.
                    Vi er alle i samme båt.
                    En annen ting som er en myte er at vi trackgutta skrur veldig mye. Ja vi skrur litt når vi er uheldige, men ellers er det bare å blåse av den.
                    Jeg har kjørt 10 liter på onroad hittil i år og har skiftet 2 reimer og dette er alt.
                    Det er ikke mye mekking det! Men som nybeggynner må man regne med at man gjør noen feil, dette gjelder jo for alle klasser.
                    Hans Nikolaisen www.rc-land.no www.antrade.no Xray for alle penga!

                    Comment


                    • #11
                      Kom gjerne med forslag på hvordan vi skal få med alle disse som har utstyret stående.
                      Mange som bare trener men. Er dem redde for og konkurere?? Redde for og være i veien???
                      Eller hva er det??
                      Vi har alle vært nybegynnere.
                      Solgte ikke MICROMONSTER 20 stk Sist sommer??? Har Bare sett 2-3 stk av DEM
                      Frode Iversen
                      Bil: Capricorn Lab C801€ JP GIMAR Engiens/ Jp R03 sp € Futaba 4PK € Capricorn Tires € Byron Prodriver 25%Gen2

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by hanikol View Post
                        Det er vel mange som tror 1:8 og 1:10 track er for teknisk, det er det jeg stadig får høre at buggy er så enkelt med tanke på å få bilen til å funke. Men det verste er at folk setter klassene opp mot hverandre, dette er ødleggende for oss alle.
                        Vi er alle i samme båt.
                        En annen ting som er en myte er at vi trackgutta skrur veldig mye. Ja vi skrur litt når vi er uheldige, men ellers er det bare å blåse av den.
                        Jeg har kjørt 10 liter på onroad hittil i år og har skiftet 2 reimer og dette er alt.
                        Det er ikke mye mekking det! Men som nybeggynner må man regne med at man gjør noen feil, dette gjelder jo for alle klasser.
                        Trur du misforstår litt Hans. Vi setter absolutt ikke klassene opp mot hverandre. Hvis du leser innlegget mitt lengre opp
                        Hadde 1/8 track hatt like stor oppsluttning så hadde det vært helt rått
                        så ser du at jeg ikke har noe vondt å si om track klassen. Det er vel mer en betraktning fra utsiden, der jeg prøver å si at for egen del så frister det mer å kjøre løp/racing sammen med 60 andre enn med 6 andre.
                        men for min egen del syns jeg det er moro med litt skikkelig konkurranse og racing. Og det krever mange deltagere for å få til
                        Hadde situasjonen vært motsatt, skal du ikke se bort fra at jeg hadde kjørt track. Konklusjonen er altså, det er ikke utelukkende klassen som frister, det er racingen og konkurransen. Jeg håper dere får skremt ut de som sitter på en haug med utstyr uten å bruke det aktivt.
                        Team Mustit Rc, www.mustit.no, Eiker Rc Klubb
                        Team Durango Dex410v3, Vampire Racing, Savöx, Epic Trinity, JConcepts

                        Comment


                        • #13
                          Ja mulig jeg misforsto deg litt. Men jeg mener du tar litt feil når du sier det må være mange for å få til god racing. Jeg har opplevd det på alle nivå jeg har hvert på som feks nå i helga på Spydeberg.
                          Da hadde jeg et av mitt livs race. Det var ikke fler en 6 biler til start i SS, men jeg hadde det knalltøft med Truls Solberg. Det var vanvittig morro med tett racing i 3 finaler.
                          Men det er klart det er viktig med mange, men det viktigste er at man har noen på samme nivå og noen å strekke seg etter

                          Løp og kjør å knus en motstander
                          Hans Nikolaisen www.rc-land.no www.antrade.no Xray for alle penga!

                          Comment

                          (RS) Radiostyrt.no Statistics

                          Collapse

                          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                          Welcome to our newest member, Erik-M.
                          Working...
                          X