Announcement

Collapse
No announcement yet.

bil med masse utstyr

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • bil med masse utstyr

    1 stk v-one RRR wc team edition bilen er spjæl, ny motoren som står i er brukt men i god stand.
    noen deler til bilen har ikke helt oversikten på hva som er av deler.

    følger med startboks radio (sender og mottaker) servoer gløder m/lader og en motor nosram rs.12.

    har maaange sett med skum dekk 13 par nye uåpnede pakker pluss en hel eske med dekk.
    totalt 42 par med dekk.

    bare bilen koster ca 4500 ny kan noen gi meg en ca pris på alt dette,
    er ikke så mye inni dette med on road biler så kunne vært greit om noen kunne hjelpe meg med dette.
    -79 modell / kjører DBX VE* Xray XB8 solgt!!*

  • #2
    Tja,her har du et utgangspungt.. http://www.centrohobby.no/shop.asp?p...ry=2&imgActive=
    sigpicFG EVO 12 Kyosho FW 06 -2.2 ROCK FORCE Crawler-Mad Force-mini-z mr03 Futaba 4pk

    Comment


    • #3
      hvor mye bilen koster er jo greit, men hva kan verdien på hele denne pakka være er jo en del dekk her 1 ekstra motor og startbox.
      -79 modell / kjører DBX VE* Xray XB8 solgt!!*

      Comment


      • #4
        [QUOTE=lagunastv;406063]1 stk v-one RRR wc team edition bilen er spjæl, ny motoren som står i er brukt men i god stand.
        noen deler til bilen har ikke helt oversikten på hva som er av deler.

        følger med startboks radio (sender og mottaker) servoer gløder m/lader og en motor nosram rs.12.

        har maaange sett med skum dekk 13 par nye uåpnede pakker pluss en hel eske med dekk.
        totalt 42 par med dekk.

        bare bilen koster ca 4500 ny kan noen gi meg en ca pris på alt dette,
        er ikke så mye inni dette med on road biler så kunne vært greit om noen kunne hjelpe meg med dette.[/QUOT


        Skal du selge eller hva????
        Vis så burde du heller legge den ut på SELGES..
        Frode Iversen
        Bil: Capricorn Lab C801€ JP GIMAR Engiens/ Jp R03 sp € Futaba 4PK € Capricorn Tires € Byron Prodriver 25%Gen2

        Comment


        • #5
          det er rett og slett så enket som at jeg ønsker en meninger om hva verdien på alt dette kan være?
          -79 modell / kjører DBX VE* Xray XB8 solgt!!*

          Comment


          • #6
            kan du ikke bare sette en pris som du er fornøyd med? og høystbydende over?

            Noe peiling må du jo ha når du har 42 par dekk og 13 av dem er nye?
            Hvis dette ikke bare er noe du har snubbla over da,eller fått av en god venn

            Og hva menes med spjæl ny?
            Er det ny i eske?
            og vent med å selge til tilbudet er over.Lettere å få en god pris da.-
            Last edited by vapor 28; 9 July 2010, 19:34.
            X-RAY NOVAROSSI SPECTRUM DX3S SAVOX
            ANSMANN VAPOR(hyllepynt)
            hadde back in the 80`s : TAMIYA HOTSHOT,FOX,GRASSHOPPER OG TOYOTA TOMS

            Comment

            (RS) Radiostyrt.no Statistics

            Collapse

            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
            Welcome to our newest member, Erik-M.
            Working...
            X