Announcement

Collapse
No announcement yet.

1/8 Track

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Marius og Joakim oxo
    Tor Arne Nicolaisen GMBK

    Lei av å knuse motstandere!

    Comment


    • #17
      Originally posted by Redback View Post
      Dæsken... Har en PB hengende på veggen hjemme, tatt rett av banen og hengt opp.. Hadde vært artig å kjøre NM i 1/8 track - men da seff med noe mer "up to date" utstyr,,,,
      Trur jagu det står en gammen PB hjemme hos meg og men den blir ikke satt på banen igjen
      MP9, OS, RADIOPOST, AKAK-paint Minicar RC Team TeamTerribles

      Comment


      • #18
        Er sikkert noen aktive førere som ikke er på forumet også. Noen som vet hvem?
        Xray RX8 1:8 track Xray NT1 1:10 fueltouring Calandra Racing Concepts 1:12

        Comment


        • #19
          Foreløpig liste:

          1. Odd-Arne Steen
          2. Svein Harald Ytternes
          3. Marius Nicolaisen
          4. Joakim Nicolaisen

          Bare fyll ut lista

          Lars Haugen og Frode Iversen skal sikkert inn, men folk må nesten få skrive seg på selv.
          Xray RX8 1:8 track Xray NT1 1:10 fueltouring Calandra Racing Concepts 1:12

          Comment


          • #20
            1. Odd-Arne Steen
            2. Svein Harald Ytternes
            3. Marius Nicolaisen
            4. Joakim Nicolaisen
            5. Lasse Andresen
            6. Frode Iversen
            Frode Iversen
            Bil: Capricorn Lab C801€ JP GIMAR Engiens/ Jp R03 sp € Futaba 4PK € Capricorn Tires € Byron Prodriver 25%Gen2

            Comment


            • #21
              1. Odd-Arne Steen
              2. Svein Harald Ytternes
              3. Marius Nicolaisen
              4. Joakim Nicolaisen
              5. Lasse Andresen
              6. Frode Iversen
              7. Hans Nikolaisen
              Hans Nikolaisen www.rc-land.no www.antrade.no Xray for alle penga!

              Comment


              • #22
                1. Odd-Arne Steen
                2. Svein Harald Ytternes
                3. Marius Nicolaisen
                4. Joakim Nicolaisen
                5. Lasse Andresen
                6. Frode Iversen
                7. Hans Nikolaisen
                8. Ole Christian Solli (et par runder i hvert fall...)
                Ole Christian Solli
                www.gmbk.no

                Comment


                • #23
                  Vi kan vel sikkert regne Lars Haugen oxo, da er vi 9 stykker Noen fler?
                  Xray RX8 1:8 track Xray NT1 1:10 fueltouring Calandra Racing Concepts 1:12

                  Comment


                  • #24
                    Lars Haugen er vel den mest ivrige i Norge, så han må absolutt medregnes!

                    Ellers så har sikre kilder fortalt meg at Knut Eriksen og Stig Berntsen gjør comeback i år! Med Serpent, sponset av Minicars i Sverige!

                    Da kommer nok nevø Adrian også tilbake og kjører litt 1:8 tipper jeg, Xray har jo akkurat kommet med sin 1:8 TR bil!

                    Dere må heller ikke glemme Erik Arntzen!

                    -dette blir som i good old days!
                    Life's too short to go slow! www.ymr.no

                    Besøk mitt showroom

                    Comment


                    • #25
                      Det er også et par til jeg ikke husker navnet på som sikkert skal være med. Da blir vi jo nærmere 15 stk da
                      Xray RX8 1:8 track Xray NT1 1:10 fueltouring Calandra Racing Concepts 1:12

                      Comment


                      • #26
                        Da er det bare og glede seg til sommern og håpe alle som det sies dukker opp faktisk dukker opp.....
                        Ser frem til en spennende sommer.
                        Frode Iversen
                        Bil: Capricorn Lab C801€ JP GIMAR Engiens/ Jp R03 sp € Futaba 4PK € Capricorn Tires € Byron Prodriver 25%Gen2

                        Comment


                        • #27
                          Det er nok ikke helt spikret rundt Knut nei...
                          Eneste jeg kan si er at dere trolig får se undertegnede og Adrian.
                          Jeg må vise guttungen hvordan man kjører FORT!!
                          hehehe
                          ______________________
                          Stig Berntsen ('66), OMK, 2007=Kyosho

                          Comment


                          • #28
                            Og folkens, hadde knapt nok vært noe som var kulere enn om man faktisk kjørte med en PB, en Picco eller BMT.
                            Jeg kjørte BMT når jeg begynte, den bilen gikk unna som f...
                            Gi meg en Serpent 2000 Spec i dag, så skal jeg kjøre akkurat like fort som man gjør med dagens biler.
                            Gitt at bilen faktisk er i ok stand og kjørbar da.

                            Er vel mer holdning i klubben enn 1-8 støy som gjør at man ikke får kjøre dette på Sørli.
                            Dagens spark til den klubben... hehe, slapp av boys, helt greit.

                            MEN, jeg skulle virkelig ønske folk begynte å tenke sosial setting, ha det artig og ta en race helg som noe skikkelig sosialt trivelig i tillegg til det å skulle gjøre sitt beste når man står og kjører.

                            Det å trives utenfor banen, juge, dele tips, ha det koselig sammen er mer viktig enn man tror.
                            Har ting gått trått, ja rett og slett i dass, det kommer noe morsomt og fine historier ut av det også.

                            Husker f.eks. Erns Olav Pettersen fra Klepp i Luxembourgh EM for noen år siden.
                            Motoren hans ble så varm at det stort sett var eneste tema rundt det EM't
                            Tror knapt nok noen husker hvem som vant EM, men alle husker tempen på motoren til Ernst Olav.
                            265 grader C, noen høyere?
                            Var en RB C4, og det værste var at motoren gikk som en kule i etterkant. Jeg fikk faktisk låne motoren hans i Oslo og ble Norsk mester med den... og det uten at det var tatt service på den.

                            Helge har også hatt sine opp og nedturer, vi har vel stort sett hatt evnen til å lage en fin historie rundt det meste til slutt.
                            Det er alt for mange av oss som aldri vinner, derfor må man nyte ALT det andre til fulle.

                            Kunne tenkt meg å blåse liv i Scandinavian Cup igjen jeg, tror tiden er moden for det.

                            Og da tenker jeg at man skal se på modellbil som EN ting, alle klasser som har "støy" skal med...

                            //Stig Berntsen
                            ______________________
                            Stig Berntsen ('66), OMK, 2007=Kyosho

                            Comment


                            • #29
                              Godt forslag! Men da gjerne med Väst-8, Bukta og Nästeved! (ikke Hillerød)
                              Life's too short to go slow! www.ymr.no

                              Besøk mitt showroom

                              Comment


                              • #30
                                også kan jeg jo si at det blir Xray for min del, bilen er bestilt og sendes 28 februar.
                                Da skulle Trygve rekke å sette den sammen før sommeren... hehehehehe
                                ______________________
                                Stig Berntsen ('66), OMK, 2007=Kyosho

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X