Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ny serie i Danmark i vinter!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ny serie i Danmark i vinter!!

    sjekk ut dette!



    Petter
    Petter Lassen
    www.rc-land.no

  • #2
    Vi snakka litt om å ta med hele familien på tur ned til den innendørsbanen.
    En langhelg f.eks. ... Hadde jo vært en fet avslutning eller start på sessong

    Artig å se at danskene får til dette.. Ser ut til å bli veldig stort.
    Litt vanskelig å få til noe lignende i Norge :/
    Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
    - NiceShot.no

    Comment


    • #3
      Tror nok det blir ett par turer til Danmark i vinter, snodig at
      banen er en kopi av banen i Kodal-)
      Frank Lyder Clementz Kodal RC
      HARM SX-3, og masse annet...
      www.tktrading.no
      www.radiostyrt.no

      Comment


      • #4
        3 Norske påmeldt til serien.
        Kjetil Kristiansen,(70), Lier
        Kodal Rc, www.largescale.no

        Comment


        • #5
          Kunn 10 plasser igjen, så er det flere intreserte så begyner det å haste!
          Frank Lyder Clementz Kodal RC
          HARM SX-3, og masse annet...
          www.tktrading.no
          www.radiostyrt.no

          Comment


          • #6
            Nr 4 er herved påmeldt
            Petter Lassen
            www.rc-land.no

            Comment


            • #7
              Da er Einar og meg klare til avreise, etter en hektisk innspurt på bilbygginga, slo posten til igjen, og sørget for at jeg ikke fikk karroseriet til den nye bilen i tide.
              Når jeg innså at jeg måtte bytte chassiplate, radioplate+ div ting, så kom de plutselig ett tilbud fra xilian om å låne bilen hans, jeg var selvfølgelig ikke sen om å hente bilen.
              Så, tusen takk Xilian, der sparte du meg for mye job.

              Jeg satser på å oppdatere min Blogg etterhver som det skjer saker og ting i Danmark.
              Frank Lyder Clementz Kodal RC
              HARM SX-3, og masse annet...
              www.tktrading.no
              www.radiostyrt.no

              Comment


              • #8
                Ja gutter hvordan gikk det

                Finnes det noen resultatliste et eller annet sted ?

                Comment


                • #9
                  Husk at gutta har sett grønt hele helga og er sikkert ikke i stand til å gjøre stort sett annet enn å gå på jobb... om de i det hele tatt orker dét
                  Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
                  - NiceShot.no

                  Comment


                  • #10
                    Kort referat 2 plass til Norge!!

                    Etter en langhelg i et gigantisk kjøleskap kom halve delegasjonen hjem i da tidlig, ble en lang tur hjem.

                    Vi har fått mange nye erfaringer, som for eksempel å kjøre på asfalt med temperatur på -1,5 C!! Baneanlegget var flott men dessverre ikke oppvarmet, så når det var kaldt ute var det kaldt inne, et par + grader !

                    Men tross dette klarte alle av oss å få bilene til å sitte, med GRP XX regn og A dekk. Imponerende.

                    Utover finaledagen fikk dessverre både Einar, Kjetil og og jeg store tekniske problemer, mest motortrøbbel.

                    Kjetil imponerte stort, lå hele tiden på 3-4 plass i kvalifiseringsrundene og i den spennende finalen jobbet han seg oppover og etter at Lissau og Bjerg bege røyk ut av finalen. Endte på 2 plass.


                    Referat fra RaceRC.dk

                    De mange publikumer i Ugerløse fik sig en meget spændende finale på 20 min. Martin Lissau havde kæmpet med radio problemer, men kunne dog alligevel starte i pole. Længere nede i feltet holdt Daniel Bjerg, der ligesom Martin kører TC udendørs. Martin Jenssen og Michael Outzen var de enste 1:1 DTC kørere til start. Unge Nicolaj Petersen havde god fart i sin korte SEAT og holdt nr. 2 til A-finalen.
                    A-finalen blev rigtigt dramatisk, Martin Lissau kom ikke til start, da hans radio ikke blive være med. Så var han ude af spillet. Kort inde i A-finalen kunne Daniel Bjerg overtage fronten med Nicolaj lige efter. Men stille og roligt kunne Daniel trække fra. Men han måtte pludselig trække sig ud af løbet. Et ødelagt bagophæng på hans FG EVO var ødelagt efter en berøring af en bande afmarkining på banen.
                    En velfortjent sejr til Nicolaj Petersen.


                    kommer nok en del bilder og film på raceRC.dk og dmtc.dk
                    Last edited by Fifthscale; 19 January 2009, 11:45.
                    Petter Lassen
                    www.rc-land.no

                    Comment


                    • #11
                      Film

                      Nå er det lagt ut film fra løpet her:

                      Petter Lassen
                      www.rc-land.no

                      Comment

                      (RS) Radiostyrt.no Statistics

                      Collapse

                      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                      Welcome to our newest member, Erik-M.
                      Working...
                      X