en helt grei bil.
hva den tåler er jo et spørsmål om hva du skal bruke den til.
skal du kjøre på banen eller på en asfaltert plass hlder den i massevis.
skal du kjøre off road er den ikek å anbefale.da bør du heller se på en off road bil.
A REAL TWIN IS A V-TWIN.
alt under 1200 cc er en startmotor.
R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.
Sportline bilene er ok men de holder ikke så lenge før de blir "slaskete". Kjøper du en brukt kan du fort ende opp med å oppgradere for flere tusen.
Men som sagt over, det kommer an på hva du skal bruke den til. Generelt får man kun brukt disse bilene skikkelig på egnede baner, skal man ha en herjebil er nok en offroad mer allsidig.
En brukt sportsline (FG sin betegnelse) er ikke verdt all verden. De blir ofte priset skammelig høyt. Du får disse nye for 560 euro her:
Dette er basic utgaven, Sportsline 04. 08 versjonen har flere oppgraderinger.
Dermed er ikke en brukt verdt så mye, er den i nesten ny stand og RTR så er den kanskje vert 5000.........
Det finnes mange brukte konkurransebiler til salgs til enhver tid. Dette er biler som koster opp mot 30-40000 som etter 1-2 år ofte selges for 8-15000. Dvs et mye bedre kjøp. Men igjen, kommer an på hva du skal bruke den til....
Bemerk at her følger det med mye utstyr.
1stk. Futaba 3PM 2,4 GHz fjernstyring
1stk Multiplex RHINO digi 4 styre-servo
1stk. Multiplex TIGER MG digi 4 gas/brems servo
1stk. 3000 mah. batteri til modtager
1stk. batterilader.
Tuningsdele med i FG Cup bilen 2008 #1410 Tunings Udstødning #1411 Alu upright sæt for #1413 Gearhjulssæt 1:5 #1414 Skivebremsesæt for #8420 Skum bumper for
Ny dele i 2008 udgaven #08421/02 Bagdæk S1-A/XSOFT #08527/02 Fordæk R2-B/SOFT #09029 ”Rear Stroke Support Set #07155 Body Mount #1415 Stabilisatorsæt #1412 Luftfiltersæt
8995/1,25 (Moms)= 7196,-DKK
7196,-DKK er idag 8545,-NOK
8545*1,25 (Moms ved import)= 10681,-
Eneste som kommer i tillegg på den prisen er frakt og et lite bankgebyr.
Sportline 04 er også et greit alternativ, koster vel ca 550 euro uten elektronikk. Så kan du heller oppgradere underveis. Så får du i alle fall en tight bil, plastikkbilene blir ganske slaskete etter hvert!
Hei, vil bare si at den bilen du har sett på Finn har jeg sett på Klepp hvor eieren har å prøvd å selge den...
Det jeg vil si er at denne bilen vil gi den nye eieren flere sorger enn gleder... Bilen er ikke verd noe, gammelt avdanket vrak som vil gå istykker hele tiden. Hele pakken er muligens verd 1500,- , men som sagt, vær berett på å skru en del.
Dette er et typisk kjøp som vil drepe all RC- interresse!!!
På Klepp er en FG- Sportsline (plastikkbil) meget konkurransedyktig, så jeg vil henge meg på Lassen her som anbefaler deg å gå for en slik. Jeg kjører en 07- mod selv, og den viste seg å være svært god i helgen... ikke sant Lassen? hehehe.(2 plass)
Comment