Announcement

Collapse
No announcement yet.

Erre no' trøkk med truck om dagen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Erre no' trøkk med truck om dagen?

    Har fundert endel på å teste ut hvordan det er å kjøre på asfalt i det siste. Det hadde vert morsomt å få tak i noe som det er mulig å stille opp med i løp med uten at det hadde kostet så altfor store mengder tenkte jeg på truck-klassen som en grei start.

    Jeg bor i mellom Lørenskog og Spydeberg så jeg har muligheten til å komme meg til begge banene uten store problemer.

    Jeg lurer først og fremst på om det er truck jeg bør satse på, eller om det er noe annet jeg også burde ta en titt på. Jeg ser truck nevnt veldig skjeldent her på forumet så jeg lurer på om det fortsatt er noe liv i denne klassen.

    Jeg har tittet litt på nettse ovennevnte banene men kan ikke sidene på de noen informasjon om åpnings/treningstider. Noen som kan hjelpe meg ut her?

    Og til sist så kan jeg nevne at jeg er i makedet etter en brukt truck jeg kan kjøre på bane med. Jeg kan skru og mekke på det meste, så jeg er ikke så kresen. Radio er ikke så viktig. Så om noen vet om noe for salg så nevn det gjerne her.
    sigpic
    Om det ikke er ødelagt så forsøk hardere !!! RC-Racing.no supporter.

  • #2
    Vi kjører jo Truck hver Tirsdag på Hverven da .
    vis det er bra vær da .
    Og skal kjøre NC i Kodal Søndag 14/6 .
    Truck er jo en bra klasse og begyne med !!!
    Kom en tur å ta en prat .
    Bent Gløtta BIG TOYS !!!!!!!!!
    62 Modell ?

    Comment


    • #3
      Takker. Det var info som dette jeg var ute etter

      Da skal jeg få tak i en Truck og komme meg oppover
      sigpic
      Om det ikke er ødelagt så forsøk hardere !!! RC-Racing.no supporter.

      Comment


      • #4
        Noen som har en Truck til salgs eller?

        Om jeg må kjøpe ny, er det da lurt å gå for 08 - og håpe på at det er det som blir kjørt neste år - eller skal jeg gå for 04 modellen?
        sigpic
        MCD StadiumTruck m/ Race Porta Pro Mod 27,2 og RN potte

        Comment


        • #5
          Originally posted by loco View Post
          Vi kjører jo Truck hver Tirsdag på Hverven da .
          vis det er bra vær da .
          Og skal kjøre NC i Kodal Søndag 14/6 .
          Truck er jo en bra klasse og begyne med !!!
          Kom en tur å ta en prat .
          Når på tirsdagene har dere trening? Har veldig lyst å ta en tur å se lit nærmere på dette med Truck
          sigpic
          MCD StadiumTruck m/ Race Porta Pro Mod 27,2 og RN potte

          Comment


          • #6
            Nå på Tirsdag var det vell 5 stk Trucker som "trente".
            sånn ca fra 17 til 20 .
            Dem skaffer FG Truck på MM (prisen blir ca den samme som fra fg hobby)
            Kjøp så klart 08 !! (ta av Stabbstag å vaier brems) så kan du kjøre NC i år .
            Bent Gløtta BIG TOYS !!!!!!!!!
            62 Modell ?

            Comment


            • #7
              takk for svar Da blir det greier
              sigpic
              MCD StadiumTruck m/ Race Porta Pro Mod 27,2 og RN potte

              Comment


              • #8
                truck

                Originally posted by Snailey View Post
                Noen som har en Truck til salgs eller?

                Om jeg må kjøpe ny, er det da lurt å gå for 08 - og håpe på at det er det som blir kjørt neste år - eller skal jeg gå for 04 modellen?
                hallo..
                så fort jeg får den nye trucken i hus så har jeg en 04 truck tilsalgs.Den kjørte inn til 2 pl i Nordisk nå i år av sønn min... Den er til salgs uten servoer,de er for dyre til at dem blir med på salget...
                Prisen blir vel rundt 4000,-

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Lathly View Post
                  Takker. Det var info som dette jeg var ute etter

                  Da skal jeg få tak i en Truck og komme meg oppover
                  Du vet vel at én velt med Truck er nok og så må du ha nytt karosseri. Førerhytta har ikke beskyttelse. Det ligger på ca 2000kr for nytt karosseri. Men du bør prøve en Porsche i stedet. Det er noe som heter PorscheCup også. PorscheCup er for de som ikke kan kjøpe en konkurransebil til flere titusner og som likevel ønsker å konkurrere. Da koster bilene 7500 komplett kjøreklar. Alle bilen stiller dessuten likt siden option er ulovlig hvis man skal konkurere. Jeg vet at de kjører PorscheCup i Sverige i alle fall. Norge er jeg usikker på. Undersøk dette også. 2000 kr for en velt er mye penger.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Piloten View Post
                    Du vet vel at én velt med Truck er nok og så må du ha nytt karosseri. Førerhytta har ikke beskyttelse. Det ligger på ca 2000kr for nytt karosseri......
                    Nåja... Truck er nå velkjent for å fly både lavt og høyt uten nevneverdige problemer med karosseriene... Så der tar du feil.

                    Det man derimot må tenke på er at truck som NMF-klasse nå er formelt ute, og GT klassen inne fom 2010.

                    Så bygg om bilen ASAP, for det blir GT-race til sommeren!
                    Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
                    - NiceShot.no

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by xilian View Post
                      Nåja... Truck er nå velkjent for å fly både lavt og høyt uten nevneverdige problemer med karosseriene... Så der tar du feil.

                      Det man derimot må tenke på er at truck som NMF-klasse nå er formelt ute, og GT klassen inne fom 2010.

                      Så bygg om bilen ASAP, for det blir GT-race til sommeren!
                      hvem har bestemt at truck klassen er ute for 2010,dette er blitt for dumt,ingen av oss som kjører truck har blitt informert om dette... så vi kjører som vi har gjort også til neste år....har snakka med gutta som kjører truck og vi skal kjøre.....

                      Comment


                      • #12
                        Hehe... Vart'n skræmt no!

                        Neida. Det er vel ikke noe som er vedtatt, men det er ganske slunkent med truck-folk, og når GT-klassen har mulighet for å bli så stor som den kan, så er det vel bare et tidsspørsmål før det skjer..

                        2010 blir nok mer preget av GT enn Truck...
                        Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
                        - NiceShot.no

                        Comment


                        • #13
                          det var vel et stort sjakk trekk av truck gutta og boikotte nm blant annet, fordi de ikke hadde nm status.. heia GT sier jeg!!! ere lov med porsche karosseri eller???
                          Morten Randen 1984 modell.
                          www.lanekassen.no

                          Comment


                          • #14
                            Da er det porsche og viper og mclaren
                            Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
                            - NiceShot.no

                            Comment


                            • #15
                              JOHO!!! hmmmmm.. blire Comback neste år tro???? hmmm.. gulf porsche?? hmmm..
                              Morten Randen 1984 modell.
                              www.lanekassen.no

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X