Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kjøpe FG Truck

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kjøpe FG Truck

    Ser ut til at det blir ny bil fra FG-Hobby, ettersom det virker som om det ikke er mulig å oppdirve noe brukt.

    Noen som har noen tips til hva jeg burde kjøpe?
    * Hva går jeg for 04 eller 08 Truck? blir ikke noen løp i år uansett, bare trening - da jeg aldri har kjørt på bane med noen ting.
    * Har radioutstyr så bryr meg ikke om å kjøpe RTR - men hva trenger jeg i tillegg til radioutstyr (sender, motaker, 2x servo, batteri)
    * Lønner det seg å slenge med noen ekstra sett dekk? i så fall type?
    * Vet det ikke er lov å oppgradere disse bilene noe serlig, men hva lønner det seg å gjøre?

    Takker for alle svar.
    sigpic
    MCD StadiumTruck m/ Race Porta Pro Mod 27,2 og RN potte

  • #2
    Truck

    Ville gått for 08. For å kjøre løp må du ta av forbremser, trimpotte og stabstag. Men dette kan jo endre seg på sikt, evt kan du selge dette.Så må du sette på en orginal potte men det koster ikke mye.

    Ikke vær redd for å kjøre løp, dette er en liten klasse og alle kan kjøre løp!

    Dekkvalg er jeg usikkerpå-

    Ellers er det mulig at det blir en GT klasse neste år med sportline touringbiler.

    Petter
    Petter Lassen
    www.rc-land.no

    Comment


    • #3
      god deal!

      Petter Lassen
      www.rc-land.no

      Comment


      • #4
        Ja har sett på den trucken - skal se på den etter på - eiern kommer til Strömstad med den

        Noe jeg bør være obs på ved kjøp? Har skjørt og skrudd en del FG offroad så mye av det blir vel det samme. I denne pakka følger det jo med ganske mye deler og utstyr, så prisen er vel grei - ca 8500,- norske.
        sigpic
        MCD StadiumTruck m/ Race Porta Pro Mod 27,2 og RN potte

        Comment


        • #5
          Du behøver ikke bytte potte for og kjøre NC løp !!!
          Har du sjekka prisen på ny TRUCK på MM ?
          Tror du nesten får ny 08 RTR for 8500 .

          Bent G
          Bent Gløtta BIG TOYS !!!!!!!!!
          62 Modell ?

          Comment


          • #6
            Originally posted by loco View Post
            Du behøver ikke bytte potte for og kjøre NC løp !!!
            Har du sjekka prisen på ny TRUCK på MM ?
            Tror du nesten får ny 08 RTR for 8500 .

            Bent G

            Kjøpte den trucken fra Blocket
            Den var veldig lite kjørt, så ut som ny
            Og bøtter og spann med deler Tror nok bare delene var verdt prisen jeg ga for trucken. Skulle kansje gått for en 08, men det får jeg heller ta neste gang.

            Men nå er jeg i allefall klar for å kjøre litt på bane.
            Var å så på Hvereven nå på tirsdag og det så morrsomt ut, tenkte jeg skulle ta turen til tirsdagen også, men da med kjerre
            Hva skal til for at jeg kan kjøre der? Medlemskap? eller betaler jeg for hver gang jeg kjører?
            sigpic
            MCD StadiumTruck m/ Race Porta Pro Mod 27,2 og RN potte

            Comment


            • #7
              Er medlemskap som teller der



              Men en kan vel prøve seg litt først vil jeg tro.

              Comment


              • #8
                Takker for alle svar
                sigpic
                MCD StadiumTruck m/ Race Porta Pro Mod 27,2 og RN potte

                Comment


                • #9
                  tirsdag

                  Vi kjørte Nordisk i helga så du kan risikere at det blir litt stille tirsdag...
                  Petter Lassen
                  www.rc-land.no

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Snailey View Post
                    Ser ut til at det blir ny bil fra FG-Hobby, ettersom det virker som om det ikke er mulig å oppdirve noe brukt.

                    Noen som har noen tips til hva jeg burde kjøpe?
                    * Hva går jeg for 04 eller 08 Truck? blir ikke noen løp i år uansett, bare trening - da jeg aldri har kjørt på bane med noen ting.
                    * Har radioutstyr så bryr meg ikke om å kjøpe RTR - men hva trenger jeg i tillegg til radioutstyr (sender, motaker, 2x servo, batteri)
                    * Lønner det seg å slenge med noen ekstra sett dekk? i så fall type?
                    * Vet det ikke er lov å oppgradere disse bilene noe serlig, men hva lønner det seg å gjøre?

                    Takker for alle svar.
                    Nå har man ikke PorcheCup i Norge enda, (noe man burde hatt; det tilsvarer Truckrace i regler og alle kjører FG Porche i stedet.) men RC-racing kan skaffe en FG Porche, noe som ser tøft ut, komplett for 7500kr ny, som RTR. Et tips hvis du vil at bilen skal være noe utenom det vanlige. Man kan få FG Porche i sportline også, men da er prisen 12000kr men da er tuningpotte, forbremser og alubempere standard mm. Veldig fin bil det også selv om forbremsene er en vits. Jeg skulle ha en slik men innen jeg var fornøyd (jeg skulle ha veldig mye option i tillegg) så kunne jeg like gjerne kjøpe en FG EVO 08 m Porche karosseri, så jeg gjorde det. Det endte på 43000kr men jeg satte bla. ny motor til 7000kr med 7hk i bilen i tillegg. Det er sjelden å se Porche så hvis du vil stikke deg litt ut...
                    Last edited by FG NSU Prince; 17 August 2009, 07:03.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Fifthscale View Post
                      Ville gått for 08. For å kjøre løp må du ta av forbremser, trimpotte og stabstag. Men dette kan jo endre seg på sikt, evt kan du selge dette.Så må du sette på en orginal potte men det koster ikke mye.

                      Ikke vær redd for å kjøre løp, dette er en liten klasse og alle kan kjøre løp!

                      Dekkvalg er jeg usikkerpå-

                      Ellers er det mulig at det blir en GT klasse neste år med sportline touringbiler.

                      Petter
                      trimpotta er lovlig... den har vi kjørt med i år....

                      Comment


                      • #12
                        Har en 04 Truck til salgs jeg

                        Comment

                        (RS) Radiostyrt.no Statistics

                        Collapse

                        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                        Welcome to our newest member, Erik-M.
                        Working...
                        X