Announcement

Collapse
No announcement yet.

Klar for sommer sol og tørr asfalt!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Klar for sommer sol og tørr asfalt!

    Begynner å klø litt i fingrene etter å komme seg ut å kjøre nå.
    Er det mange der ute som har tenkt seg til Klepp i slutten av april for å kjøre Nc.
    Harm sx3

  • #2
    jeg vil kjøre!!!
    Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
    - NiceShot.no

    Comment


    • #3
      Originally posted by jht View Post
      Begynner å klø litt i fingrene etter å komme seg ut å kjøre nå.
      Er det mange der ute som har tenkt seg til Klepp i slutten av april for å kjøre Nc.
      Hei. Jeg håper mange tar turen bort til oss, vi gleder oss veldig til april! Dere er også hjertlig velkomne til alle våre løp når som helst, sjekk vår hjemmeside klepprc.no ang. datoer. Vennlig hilsen Cato Hetland

      Comment


      • #4
        Det klør fælt i fingrene. Jeg begynner å bli rastløs, og kommer snart til å få psykiske problemer. Gleder meg vilt til "snøen daler bort", og sesongen starter.
        Kjøretøy: RS5F1, Inferno VE, Xray T3, Futaba 4pk ++
        O.sæland hobby

        Comment


        • #5
          Det er derfor dere skulle hatt en Offroader i tillegg, så dere slapp abstinensene Føler med dere
          Mvh Marius S. Markussen Mob 95928863

          HPI Baja 5T, Arrow Shark Fighter 57" & Flying Dragon 52", Kyosho Cat 1

          Comment


          • #6
            Gleder meg til snøen forsvinner jeg også så jeg kan kjøre på grus/sand istedet :P
            Slash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
            Art-Tech Decathlon, lite Blade helikopter.
            E-Revo upgraded Brushless, yet to be built.

            Comment


            • #7
              he he, ja det hjelper å ha en byggy å herje med om vinteren, men på sommeren fortjener bilene mine varm asfalt.
              Skal avgårde i morgen tidlig å hente boligen som skal benyttes på løpene i år
              Frank Lyder Clementz Kodal RC
              HARM SX-3, og masse annet...
              www.tktrading.no
              www.radiostyrt.no

              Comment


              • #8
                Var på banene i går å kjørte for første gang i år.. Ble litt mange avkjøringer. En kan godt si at der var noen teorier, som har kommet i løpet av vinteren, ble motbevist.. hehe. Får skylde på glatt banedekke..

                Men, sesongen er i gang... og med litt mere trening så er sjåfør og bil klar til første løp 20 mars..
                Trond K

                RS5 Formel 1, -04 FG Sportsline

                Comment

                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                Collapse

                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                Welcome to our newest member, Erik-M.
                Working...
                X