Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lynet McQueen i 1:5 (ikke helt samme farge men...) Lynet er jo en Viper

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Lynet McQueen i 1:5 (ikke helt samme farge men...) Lynet er jo en Viper

    Alle kjenner vel racerbilen Lynet McQueen ifra Biler. Her er´n i 1:5.Riktignok i rosa men... Skal kanskje lakkere et nytt i knallrødt karosseri for å få den mer lik Lynet. Lynet er jo en Viper så da må jeg jo ha det.
    Attached Files

  • #2
    Bra start, men jeg trodde det skulle være med dekaler osv
    Slash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
    Art-Tech Decathlon, lite Blade helikopter.
    E-Revo upgraded Brushless, yet to be built.

    Comment


    • #3
      Nå er ikke jeg noen kunstlakkerer,da men jeg skulle ønske man fikk kjøpt løse "Lynetdekaler".

      Comment


      • #4
        Jeg har en Porsche også og tenkte å lakkere den lyseblå med øyne med maskara for da får jeg Sally, ifra biler. Hun er jo en Porsche 911 tror jeg.

        Comment


        • #5
          ikke for og ødelegge morroa men mcqueen er vel ikke noen viper men et nascar karosseri av noe slag. og heller ikke veldig rosa.. men men.. detaljer.. sally er porsche 911 (996) med faktsik lisensert lyd i fra porsche i filmen.
          Morten Randen 1984 modell.
          www.lanekassen.no

          Comment


          • #6
            McQueen er basert på en corvette i første rekke, mens noe av profilen er tatt fra Ford GT40, bak enden på bilen er har innslag fra Dodge Viper, mens bak lyktene og taket er tatt fra en Mustang.
            Asgeir Kinn 1979
            RRR - RB - 4PK

            Comment


            • #7
              La oss disse helge enda mer for å gjøre noe litt uvanlig med ett karosseri....
              Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

              En Baja

              Comment

              (RS) Radiostyrt.no Statistics

              Collapse

              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
              Welcome to our newest member, Erik-M.
              Working...
              X