Announcement

Collapse
No announcement yet.

Jeg skulle kjøpe compotition utgave men...

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Jeg skulle kjøpe compotition utgave men...

    Det er lett å bli lurt. jeg skulle gjøre en byttehandel med en kar. Jeg hadde en FG Formel1 compotition hydr.bremser for hånden på e-bay som jeg kunne by på men neida - RC-racing garanterete meg norgeshistoriens beste kjøp av en akkurat slik bil jeg ville ha (med det unntak at det var vaierbremser) som han kunne skaffe meg gjennom en løpskjører som han sponset. Da slapp jeg å gå til e-bay og vente lenge og bilen fikk jeg mye billligere enn ellers og ikke minst - dette var ikke bare en compotitionutgave men det var satt på masse ekstra carbon også. Alt sammen - Pisspreik og løgn. Jeg fikk en helt vanlig standard sportline. eneste var at bakre vinge og bremsene var forbedret. Jeg fikk rett og slett en annen bil enn det jeg ble garantert å få fordi det RC-racing sa var blank løgn. Jeg kunne fått den råe comotitionutgaven på e-bay for ca samme pris, den kunne jeg by på da men den gikk i fra meg takket være Jan Erik sin løgn. Han benektet at han hadde snakket om compotition, men det gjorde han og det var carbon og jeg vet ikke hva... Hadde han sagt at dette var en Sportline i telefonen så hadde jeg ikke vært interessert. Det er nok i seg selv til at jeg husker han sa compotition. Og all den carbonen han snakket om - hvor er den??? LØGNER!!! Jeg sier ikke mer.

    Ikke ring Jan Erik. Vi legger bare på røret med en gang vi ser nummeret. Både mamma pappa og jeg legger på.

  • #2
    Kan ikke si dette høres helt ut som han Jan Erik jeg kjenner fra RC-Racing men....
    Og hvis det var en "compotiton" som lå til salgs så ville du nok ha blitt lurt, er vel ikke noen FG som er det.... Competition derimot.....
    men du ...

    Ikke ring Jan Erik. Vi legger bare på røret med en gang vi ser nummeret. Både mamma pappa og jeg legger på.
    Bor du hjemme hos "mamma og pappa" ????

    Desuten hvis Jan Erik har levert noe som er feil så bør han vel få en mulighet til å gjøre opp etter seg...
    Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

    En Baja

    Comment


    • #3
      Om jeg bor hjemme hos mamma og pappa er min sak

      Comment


      • #4
        Synes du skal ta tlf når Jan Erik ringer deg, virker som han ønsker å rette opp i noe siden han gidder å ringe deg. hvorfor er du ikke inntresert i å få denne saken ut av verden på en mere koselig måte en en drittslenge tråd her inne?
        Revo 3.3, full alu rustler, HPI Savage 4.6SS,Schumaker Swift, FS Monster 4x4, FG Sportline, mcd race runner 27.2 reed porta, 813 gasser, Magic bullet pipe, alt styres med en DX3R
        Jeg vet stemmene i hodet ikke er virkelige, men de har noe kjempe gode ideer!!!

        Comment


        • #5
          Dette har absolutt ingen tro på at Jan-Erik har stelt stand. Uten at jeg kjenner saken, så NEKTER jeg å tro på noe av det du skriver rottenikken. Makan til dustete forsøk på å henge ut noen er det lenge siden jeg har sett!!!!!!!
          Hvis du er 32 som du oppgir alderen din til å være, burde du vært voksen nok til å ikke legge ut et slikt innegg.
          Gå og skam deg i armkroken til mamma og pappa!!!!
          Mini-Z AWD...ALIGN T-REX450PRO......MCD RR V4 comp TS ReedCase PROMOD 30.5LongRod PROPIPE...HPI BAJA SS TS Reedcase 30.5 BG Edition PROPIPE..Losi 5iveT reedcase promod 30.5 LR propipe


          Comment


          • #6
            Er ikke dette gamle bilen til Lassen da? I så tilfelle så er ikke det noen sportline...
            Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
            - NiceShot.no

            Comment


            • #7
              Originally posted by mr.president View Post
              Synes du skal ta tlf når Jan Erik ringer deg, virker som han ønsker å rette opp i noe siden han gidder å ringe deg. hvorfor er du ikke inntresert i å få denne saken ut av verden på en mere koselig måte en en drittslenge tråd her inne?

              Det er ikke første gang heller..
              Han prøvde så godt han kunne i en salgstråd også for ca 1,5-2 uker siden men den fikk nok ikke nok oppmerksomhet vil jeg tro så..
              Signatur
              http://forum.radiostyrt.no/vb/announcement.php?f=9

              Comment


              • #8
                Får vel få trøst av mamma og pappa, det hjelper nok...
                CRC - 3Racing - Tamiya

                Comment


                • #9
                  Originally posted by xilian View Post
                  Er ikke dette gamle bilen til Lassen da? I så tilfelle så er ikke det noen sportline...
                  Nix, itte min
                  Petter Lassen
                  www.rc-land.no

                  Comment


                  • #10
                    Mulig å få en bunke bilder av "fysaken" ????
                    Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

                    En Baja

                    Comment


                    • #11
                      Bare som et tips fra en nøytral person som ikke har hørt begge sidene av saken.

                      Når du skal handle ting etter muntlig avtale per telefon så er det en stor fordel å ha det ned skriftlig hva det er du skal få.
                      La oss si du per telefon avtaler med en fyr å få en vare. Så ber du vedkommende sende deg en bekreftelse per mail eller post som beskriver varen. For eksempel om du setter dette som et forbehold for at du betaler for varen. Da får du det garantert, og useriøse selgere ville backet unna.

                      Da kan man lett gå tilbake til det og se hva man har blitt enige med den andre parten i og se hvem som har misforstått.
                      Om det er selger som har sendt deg feil så har han å rette opp, men om du har blingset så må du enten bite i det sure eplet og godta varen du har mottatt eller kanskje forhandle deg frem til en eventuell returnering og kreditering. Er varen ubrukt og eventuell embalasje nogelunde intakt så vil nok de fleste selgere vise goodwill nok til å godta det.

                      Forøvrig må jeg si meg enig med folk her. Du kunne kanskje ha svart på anropene fra Jan-Erik for å komme til bunns i saken. Eller ihvertfall oppsøkt han per PM her eller mail til RC-racing.

                      Kanskje han sier at feilen er på hans side og at han vil ordne opp i det, kanskje vil han vise til notater han gjorde av korrespondansen med deg og vise at du har tatt feil. Uansett; Det er ikke rettferdig å sitte her og slå huet hans i betongen til spott og spe uten å la han oppklare en misforståelse om du har tatt feil eller eventuelt å rette opp i forholdene om han har tatt feil.

                      Det å ha ting skriftlig gjør det enklere å holde styr på fakta og spesifikasjoner i ettertid. Både som svart på hvitt og som en personlig referanse senere over hva den muntlige kontrakten innebar. "Var en 4500mAh batteripakke inkludert i dealen? Eller er det jeg som har blingsa?"

                      Jeg håper ihvertfall dette ordner seg og at dere kan få ordnet opp som voksne folk.
                      sigpic
                      If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
                      If you put men on a planet without science, they will believe in God.

                      Comment


                      • #12
                        nei det er ikke gamle bilen til Lassen og det er en sportline som nå står for salg. Dessuten skal jeg bare ha 5000kr for den da jeg ikke er interessert i noen Sportline. Tommy het forrige eier som kjenner Jan Erik. Om man skal tro på det: selv englene kan sikkert synde.

                        Comment


                        • #13
                          Sist gang jeg skrev om det fikk ble jeg bare kjeftet huden full og det eneste RC-racing var opptatt av var å få slettet tråden å kjefte på meg. INGEN interesse fra hans side om å rette opp å sørge for at jeg fikk en compotition slik jeg var lovt.

                          Comment


                          • #14
                            i steden for og mjaue om det her inne.. er det ikke like greit og ta seg en tur i butikken hans da.. hvis tilfelle er at han har lurt deg, eller ta en telefon. å løse sånne saker er vel strengt tatt ikke noe som skal gjøres på rs forum.
                            Morten Randen 1984 modell.
                            www.lanekassen.no

                            Comment


                            • #15
                              ghvorfor ikke ta telefonen da selger av bilen prøver og ringe deg??
                              gro noen baller og ring evt send mld om att han skal ringe deg, så kanskje det ordner seg.

                              men muffins lukta skal du jobbe for og bli kvitt er jeg redd.

                              BTW Competition heter det
                              Sverre Finnerud '83 modell
                              FF4 Shafty Crawler med masse snadder
                              frekvens 2.4ghz

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X