Announcement

Collapse
No announcement yet.

Eskilstuna

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eskilstuna

Nå er det 80 stk påmeldt i 1/12 i Eskilstuna!!!!!

Det er vel en stund siden vi så NOE løp i Skandinavia med 80 deltagere i denne klassen.

Det er nesten like mange i touring også - så alt tyder på en utrolig kul helg. Blir spennende å se om racerne også kjører børsteløst.

Tror det blir trangt i A-finalen Thomas - skal du greie det må du passe på at dekkene koner utover, og INGEN FEMI loddinger.... :wink:

Tror det kan bli tøft å komme på øverste halvdel av resultatlista. MANGE som kommer til å kjøre fort der...ikke minst endel riktig gamle travere som Erik Jonk (Europamester 2 ganger på 90 tallet) - Anders Nilsson (EM og VM finale på 80?/90 tallet) + ALLE de andre (Sakke, Simo, Hupert osv).

Skal uansett bli en opplevelse og få se noen av verdens beste sjåfører, forhåpentligvis kan vi kanskje lære litt også!

Er første gangen jeg har sett så mange normenn påmeldt til et løp i utlandet også

Er ikke så stor jeg vettu, så en liten plass skal jeg vel finne :wink:
    Associated - HB - aka - LRP

Comment

Hehe... Femiloddinger har du vel slutta med for lenge siden Erik?? Og utlån av noe motrodreier fra min side er vel heller uaktult regner jeg med?

Nei skal bli gøy og være med på det løpet igjen! Og nå som det er så mange påmeldte. Shit det skal bli gøy.. Jeg og thomas drar ned på torsdag og lader opp i bar'n på fredags natta
      Yokomo R12 - Yokomo BD7 - Fantom Racing - KoPropo - Hobbywing - GM - Protoform
      www.minicar-racing.no

Comment

Motordreier.....?Hva er det?

Jeg så noe de kalte motordreier på RC bil museet i Hannover i sommer....

Fikk inn en full kartong med børsteløse motorer igår, så det blir nok ikke så mye dreing nei.

Femi loddinger må til - nå er det bare å håpe at biler, dekk, karosserier kommer snart så jeg kanskje kan få testa utstyret før vi reiser. Venter også på lipo batterier til mottageren. Har synki ned i dypet og kjøpt meg Spectrum jeg også - slipper ihvertfall å sjekke frekvensene på trening. Kan bli rimelig trangt om treningsplassene hvis du bare har "brun" krystall.

Du og Thomas skal vel sove ut fylla i bilen som vanlig dere....? Ta med varme klær - det var vel ganske kaldt ifjor, var det ikke?

Comment

Originally posted by Erik Arntzen
          Motordreier.....?Hva er det?

Jeg så noe de kalte motordreier på RC bil museet i Hannover i sommer....

Fikk inn en full kartong med børsteløse motorer igår, så det blir nok ikke så mye dreing nei.

Femi loddinger må til - nå er det bare å håpe at biler, dekk, karosserier kommer snart så jeg kanskje kan få testa utstyret før vi reiser. Venter også på lipo batterier til mottageren. Har synki ned i dypet og kjøpt meg Spectrum jeg også - slipper ihvertfall å sjekke frekvensene på trening. Kan bli rimelig trangt om treningsplassene hvis du bare har "brun" krystall.

Du og Thomas skal vel sove ut fylla i bilen som vanlig dere....? Ta med varme klær - det var vel ganske kaldt ifjor, var det ikke?
          En av de motorene er til meg!!

Testet med Lipo og 4 star igår, da begynte vi å snakke, plutselig hadde jeg fungerende styreservo selv med full gass...
          Martin Sørlie - 1985
          TLR - Absima - Spektrum
          Darkspeed Racing
          www.teamsmallsize.com

Comment

Er en stund siden det løpet her nå. Men hvordan gikk det Arntzen? Og dere andre som var der.

Var løpet like bra som tidligere. Hvordan var den nye banelayouten og kjøre på?
            Yokomo R12 - Yokomo BD7 - Fantom Racing - KoPropo - Hobbywing - GM - Protoform
            www.minicar-racing.no

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
            Welcome to our newest member, Mortenporten.
            Working...
            X