Announcement

Collapse
No announcement yet.

MT løp

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• MT løp

Da har nok ett Klubbløp, Monster Truck blitt arrangert i Skien med 1(EN) påmeldt, meg!!
    Hva er det som er grunnen til at folk ikke stiller på noe så uhøytidelig, sosialt og MORO som ett klubbløp??
    Det kryr jo av MT'er overalt, tror jeg skal begynne å snu steiner for å se om det spretter noen MT'er med kjøreklare eiere fram.........

Så du vant?
    Kjøreklar jeg, men desverre 230 mil unna....
    MBX-6
    Slash 4x4 rtr
    - Midtskogen Raceway-

Comment

Det er ganske mangen NC løp i år. I Tillegg er det noe RM løp også. I forhold til i fjor så er det også 8-9 færre ledige helger i løpskalenderen da MT og AT nå kjører andre helger enn Off Road 1/8 og 3 løp mer enn i fjor. I tillegg så er dugnadshelger og helger som man kanskje er funksjonær for andre klasser osv.

Jeg vil tro dette kan gå noe utover klubbløpsdeltagelsen noe. Ta f.eks GMBK som krasjer på de fleste av sine MT/AT klubbløp med NC løp samme dag. Det går jo ikke så bra for deltagelsen vil jeg tro.

Så for 2007 er kanskje den beste muligheten er å kjøre MT løp å delta i NC, og det er ikke større forskjellen så her er det bare å melde seg på!
      Last edited by Crowe; 29 April 2007, 22:40.
      "When faced with untenable alternatives, you should consider your imperative."

Comment

Har planer om å kjøre 5 av NC-løpa iår. Nå tenkte jeg på klubbløpa, som hvertfall her har buggy, Arena og Monster på samme dag. Og jeg har nesten inntrykk av at det er en MT i annethvert hjem. Så da er det bare å få de ut av sofaen eller sandtaka!

Comment

Originally posted by casevac View Post
          Så du vant?
          Kjøreklar jeg, men desverre 230 mil unna....
          Hehe, neh.......... Ble satt i samme heat som 5 Arena Trucker, og der har hverken jeg eller Savvy'en no å stille opp med....

Comment

Poenget mitt Tom, er at det kanskje blir lite tid til overs for klubbløp - løpskalenderen er antagelig fullere enn noengang. I tillegg er det flere klubbløp som har samme dato som når det arrangeres Norges Cup. F.eks GMBK har klubbløp for MT/AT/OR den 27.mai, 17. juni og 30 sept. som alle er datoer for NC runder for MT/AT. Jeg vil tro det kan bli noe få MT/AT deltakere på disse klubbløpene.

Men det er klart, det finnes veldig mangen med MT i sin besittelse og klubbløp kan kanskje oppfattes som en mer naturlig innfallsvinkel en å gå rett på NC. Jeg vet at det ikke nødvendigvis trenger å være slik, NC er en like ufarlig start som klubbløp, men jeg vil tro at folk likevel kanskje tenker slik.

Jeg tror mye av kluet kan være å få folk til å ta med seg Monster Truck'en og komme seg på bane. Jeg ble i alle fall veldig positivt overasket og tror gjerne flere vil erfare det samme. Kjennskap og vennskap er alltid effektivt, dra med seg venner osv, og opplysning ikke minst. Spre det glade budskap, bruk av plakater osv i lokalmiljøet. Ingenting skjer av seg selv.

Apropos, hva med MT miljøet i GMBK, lokale førere osv, hvor er de blitt av? F.eks Yngve Sekkenes, Glenn Lorentzen osv. De var med å kjørte i fjor.
            "When faced with untenable alternatives, you should consider your imperative."

Comment

Lokale førere ja..... Yngve og Glenn bor på sørlandet, vet ikke om de skal kjøre iår. Ellers er det bare meg her, selv om det kryr av MT'er. Hadde håpet at noen ville bli frista av at det arrangeres så mange klubbløp, men nå er jeg litt mer i tvil....

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
              Welcome to our newest member, Mortenporten.
              Working...
              X