Announcement

Collapse
No announcement yet.

Takker så mye........

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Takker så mye........

    Hei igjen.
    Vil bare takke alle som tok turen opp til oss i helgen!
    Fin helg med mye bra racing.....og heldige med været var vi også.

    Vil også rette en stor takk til Gøran og Ivar fra BMRK som ble igjen til søndag og kjørte hele arrangementet for oss !!

    Håper vi sees igjen på neste løp her oppe.
    Roger Larsen 67.... Valdres
    Meritter: Svømmeknappen i 1977

  • #2
    Originally posted by Roger L View Post
    Hei igjen.
    Vil bare takke alle som tok turen opp til oss i helgen!
    Fin helg med mye bra racing.....og heldige med været var vi også.

    Vil også rette en stor takk til Gøran og Ivar fra BMRK som ble igjen til søndag og kjørte hele arrangementet for oss !!

    Håper vi sees igjen på neste løp her oppe.
    Kommer det noen resultater? Beklager at jeg ikke kom på lørdagen, måtte jobbe og rakk ikke si fra.
    Martin Sørlie - 1985
    TLR - Absima - Spektrum
    Darkspeed Racing
    www.teamsmallsize.com

    Comment


    • #3
      Jeg har mottatt løpsfilene, men de har en del mangler i informasjonen, så publisering av resultater og oppdatering av ranking/NC-resultatene sammenlagt, vil ta tid. Håper å få det til i løpet av uka.

      I mellomtiden - legger jeg ut uoffisielle resultatlister fra de tre klassene som ble kjørt her. De offisielle kommer på www.motorsportforbundet.no/rc ... om 1-5 dager
      Attached Files

      Comment


      • #4
        Originally posted by Razer View Post
        Kommer det noen resultater? Beklager at jeg ikke kom på lørdagen, måtte jobbe og rakk ikke si fra.
        Nei, det er ofte problemer det...... ikke alltid man er i nærheten av en mobil...
        Roger Larsen 67.... Valdres
        Meritter: Svømmeknappen i 1977

        Comment


        • #5
          Originally posted by Bent View Post
          Jeg har mottatt løpsfilene, men de har en del mangler i informasjonen, så publisering av resultater og oppdatering av ranking/NC-resultatene sammenlagt, vil ta tid. Håper å få det til i løpet av uka.

          I mellomtiden - legger jeg ut uoffisielle resultatlister fra de tre klassene som ble kjørt her. De offisielle kommer på www.motorsportforbundet.no/rc ... om 1-5 dager
          det har vel gått 1-5 dager nå
          Georg Ellingsen 67 som er lei alle idiotene som klager på alt
          www.rcbil.no
          TEAM XRAY NT1 - FUTABA 4PKS - MATRIX - SAVOX - HUDY

          Comment


          • #6
            Jepp - det har det Georg. Venter fortsatt på bekreftelse på noe informasjon som manglet i filene for å få oppdatert ranking osv. Derfor det tar tid. De blir publisert så fort dette er på plass.

            Comment

            (RS) Radiostyrt.no Statistics

            Collapse

            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
            Welcome to our newest member, Erik-M.
            Working...
            X