Announcement
Collapse
No announcement yet.
Weekendracet på Beitostølen - Busstur!
Collapse
X
-
-
Jeg skal ikke være med men jeg ville bare få si at dette er jo et SINNSYKT bra tiltak og må jo definitivt være med å skape et enda bedre samhold for folk som holder på med samme interessen.Originally posted by Razer View PostRegner med at dette blir årets happening, eller? Vi har bestemt oss for å sette opp buss, dette kan jo mange spare penger på, og de som ikke har bil eller sted og sitte på får blitt med for en billig penge.
Bussen har 51 seter, er vi 15 stk. koster turen 300 kr tur-retur, blir vi fler blir det enda billigere.
Det kan jo bli en fin sosial tur, det er bare å melde seg på til meg pr. PM eller E-post til razer(a)broadpark.no.

www.s-buss.no
STÅ PÅ RAZER:-o
Comment
-
Håper flere melder seg på, og at VMBK snart legger ut mer info... Jo før, jo bedre
Comment
-
Hva funker av dekk bortsett fra HPI sine på banen der oppe?
FabizSmallsize Hobbyland A/S
Team Losi : Spektrum
Comment
-
Trur egentlig alt mulig funker. Pleier å være bra grep.
Comment
-
-
Joa, men hvis du skal kjøre begge dagene må vi ha en påmelding for hver dag og hvert løp.
Webmaster, VMBKMvh. Johan Kjenstad - http://johan.kjenstad.no
Comment
-
Det kjøres vel klubbløp på lørdag og NC/NM runder på søndag. M-chassi går vel som klubbløp begge dager.Originally posted by sabben View PostSer det står at man kan melde seg på enten lørdag eller søndag. Er vel begge dagene løpet går? Tenker da først og fremst på m-chassie.
Comment
-
Comment
-
De som vil være med på busstur bør melde seg på nå!
Send meg en PM med navn, nummer, og sted.
Comment
-
3 påmeldte sålangt, så dette ser jo ræva ut...
Comment
-
I så fall trenger jeg noen å sitte på med oppover...Originally posted by nikko View PostJa det der var jo lite bra. Først var det så mange som var entusiastiske på dette, hva skjedde med de?? Skal alle kjøre egen bil opp?
Nikko=)
FabizSmallsize Hobbyland A/S
Team Losi : Spektrum
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment