Announcement
Collapse
No announcement yet.
The NirtoChallenge i Arizona.
Collapse
X
-
Det hadde jo bare vært dritkult!
Har vært i Phoenix noen ganger før på ferie, og kunne godt tenkt meg tilbake. Men det spørs om madammen godkjenner en tur dit uten henne og ungen, blir dyrt med hele familien på slep.
Blir litt missunnelig på de som kan reiseHyper 8,5 Pro.RB WS7II og S7II, Futaba. M-Chassi
Lars H Berg 73Mod
Comment
-
Fly reisa blir bestilt imorra. Vi flyr til LA og trener/klubbløp på et par baner i south california før vi kjører ca 5 timer til Phoenix der løpet skal gå.
Fly billetten kommer på ca 5000,-
litt under 2 mnd igjen.. Detta kommer til å bli rått..Kim Juliussen 73' Fredrikstad BorgMRK
MustIt RCsenter..
Comment
-
Må bare si jeg blir mer og mer misunnelig. Har sjekka skiftplan for neste år og det var nedslående, løpet går midt i arbeidsperioden min. Dessuten så vil kona helst være med også.
Nå vet ikke jeg hvor i SoCal dere skal kjøre klubbløp, men hvis dere har tid ville jeg absolutt vurdert en natt i Las Vegas. Tar ca 5 timer fra San Diego til LV og 5 timer fra LV til Phoenix. Hvis jeg ikke tar helt feil så ligger banen ca 45min utenfor Phoenix i nordvestlig retning.
Regner vel med at det blir mest RC på turen, så rene turistting er ikke vesentlig.
Jeg får bare ønske dere en god tur. Moro blir det helt sikkert.
PS! Husk HØYE BIFFER!!
Mvh
Lars Håkon BergHyper 8,5 Pro.RB WS7II og S7II, Futaba. M-Chassi
Lars H Berg 73Mod
Comment
-
Originally posted by arild valdersnes View Posthar du sjekket ordentlig at du har bestilt fra riktig flyplass nå da kim..Formerly known as JQ`s personal "pit-bitch".....
Comment
Today's Birthdays
Collapse
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.
Comment