Hadde tenkt og komme nedover helga 17-18 da blir d to 1:8 trackbiler hvis den andre bilen blir kjøreklar.Hvis d ikke er noen der og kjører er d muligheter for 220v da? skulle ha forvarmet motoren min,Og betaling av baneleie,kan noen evnt sende meg en pm om det.
regner med at jeg kjører litt i morra. du også frode??
Rc8 - send meg en melding( 93231933 ) vis du kommer til spydeberg neste helg. og ja det er 220V der uansett.
Hallo folkens....
Hadde vært MORRO med litt flere enn bare 6 stk i 1:8 track klassen til helga da... Vet det er mange som har biler og utstyret stående.
Meld dere på så blir klassen kansje STOR igjen....
Er det noen liste over hvor i norge det kjøres 1:8 track? Jeg hadde vært med hver eneste helg om jeg hadde hatt en bil som kunne fraktet meg til de forskjellige banene
Er det noen liste over hvor i norge det kjøres 1:8 track? Jeg hadde vært med hver eneste helg om jeg hadde hatt en bil som kunne fraktet meg til de forskjellige banene
Takk Er det mulig å få lov til å komme å trene litt på de banene eller må det kjøres løp? Om det er noen treningsdager der i sommer vil jeg gjerne komme å trene litt, har aldri kjørt på en skikkelig bane før hehe. Det er sikkert mye gøyere enn å kjøre på parkeringsplasser.
Takk Er det mulig å få lov til å komme å trene litt på de banene eller må det kjøres løp? Om det er noen treningsdager der i sommer vil jeg gjerne komme å trene litt, har aldri kjørt på en skikkelig bane før hehe. Det er sikkert mye gøyere enn å kjøre på parkeringsplasser.
Det er bare og kontakte klubbene ang treningstider og slikt.
Beste treningen er LØP...
Kan vel ikke være en 1/8 track løps bil som her er tale om ?? I så fall må den da ha en temmelig slepet schassiplate hvis den har kjørt runt på parkerings plads.
Ole Bro. X-Regerende Nordisk Mester 200mm Track
Serpent 747. 411. 120LT onroad. Team Serpent Norway
Comment