Announcement

Collapse
No announcement yet.

Neo 2010

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Synd med Rune, han kunne kommet seg vidre der.
    MP9, OS, RADIOPOST, AKAK-paint Minicar RC Team TeamTerribles

    Comment


    • #32
      Så ut som han satsa på ett stopp og gikk tom?

      Comment


      • #33
        Utrolig artig å følge med på nett. Synes alle de Norske gjorde det veldig bra men ble dessverre litt mye stang ut i finalene. Var jo bare Jesper og Sturla som fikk fullført løpet. Utrolig artig at Jesper kjørte seg opp til 1/256 synes jeg. Kniva til siste slutt og klarte 4. plassen i 1/512 finalen med ca 4 sekunder. Sterkt. Sturla klarte en 6. plass i 1/16!!! Regner med han er fornøyd?
        Rune B lå jo også veldig bra ann helt til utstyret streika. De legger vel ut noe her etterhvert, så får vi høre hva som skjedde kanskje?
        Mugen MBX6R, RB, Beta, Savox, Pirhana, Futaba, Tekno Rc
        www.mustit.nI

        Comment


        • #34
          Gasservoen til Rune tok kvelden.

          Comment


          • #35
            Rune tok servoen, Jeg røyk to servoer lå an til og gå videre hadde hadde los på 3 plassen men så røyk gass servoen, bilen funka men men. Tror det røyk over 100 servoer der i helgen. Men gøy var det. Takk til resten av reisefølge, har ledd så mye att stemmen er borte(-:
            Ken Skalleberg

            Kyosho MP 9, Bullit engines, Beta tires, Piranha fuel, Minicar rc team.

            Comment


            • #36
              Det gikk veldig bra i 8 dels finalen, alt funket meget bra og jeg kjørte "bare" safe. Hadde en stops pit strategi, dvs 10 min på tanken. Motoren var god for 12-13 minutter på en tank så ikke noe stress der. Veksler på å lede og holde en safe 2.plass, var langt ned til de andre, men så ryker selvfølgelig den jævla servo'n. Det var utrolig kjipt, for jeg hadde mye å gå på med tanke på å øke tempoet. En semi finale plass var helt klart innen rekkevidde,. men nok en gang stang ut for min del..
              Banen, layout'n er en av de kuleste jeg har kjørt på, og alt rundt det er veldig profft arrangert.
              Helt rått å se på gutta i finalen, skjønner at de har betalt for å holde på med dette.

              €€ xxxxxx €€ OS Engines €€ Byron fuel €€ xxx €€ xxxxxxxxxx €€ xxxxxxxxxx €€ Power save racing €€

              Comment


              • #37
                Utrolig morsom og lærerik tur. Er godt fornøyd med innsatsen. Litt uheldig under kval med ødelagt servo og fuelslange. Men dritmoro i den finalen jeg gikk videre. Etter noen gode tips fra Jerome Aigoin fikk vi satt opp bilen sånn at den funka helt rått! Trist med servo(nr2!) problemene til Rune i 1/8 finalen. Er'ke my moro å være mekk når sånt skjer.
                Men som Ken sier, en konge tur sammen med en super gjeng fra Norge!
                Team Mustit Rc, www.mustit.no, Eiker Rc Klubb
                Team Durango Dex410v3, Vampire Racing, Savöx, Epic Trinity, JConcepts

                Comment


                • #38
                  ja, vi er helt konge i et konge løp
                  for egen del gikk det veldig bra på trening og på kval 1-3 bilen funka knallbra og jeg klarte å være litt rolig for en gangs skyld.
                  kval dag to endte med et heat med overtenning, et med motorstopp og et greit. i min 128 finale lå jeg på 2-3 plass da styreservoen begynte å tulle, hadde 50% styring til høyre noen runder før den kuttet helt ut. surt når jeg følte jeg hadde kontroll, men morro var det lell.

                  som jesper sier så gikk det noe helt sinnsykt mye servoer der nede.
                  Må si meg imponert over kjøringa til strulan også, som bare kjørte fortere og fortere for hvert heat.

                  Ken: vi fikk stadige latterkuler i bilen hjem, så lattermusklene har definitivt gjort sitt de siste dagene.
                  MBX-6-OS-AKA-Byron fuel
                  TRF-415MSXX
                  DEX410

                  Comment


                  • #39
                    glemte å skrive det...

                    Takker gutta for ett herlig opphold, konge gjeng å reise sammen med

                    €€ xxxxxx €€ OS Engines €€ Byron fuel €€ xxx €€ xxxxxxxxxx €€ xxxxxxxxxx €€ Power save racing €€

                    Comment


                    • #40
                      Hva var grunnen til at det gikk så mye servoer da???

                      Comment


                      • #41
                        Det var ei kanon bra helg For min egen del så var jeg 5 sek unna å rykke opp til 1/8, litt surt når jeg ble torpedert 2 ganger i løpet av det første minuttet. Men alt i alt godt fornøyd med plasseringen i det selskapet der. Losien funka særdeles bra

                        Majoriteten av servoene som røyk på løpet var av den nye typen til Savox, muligens en dårlig konstruksjon? Bilene fikk mye juling, flere biler som måtte bryte pga at motoren flytta på seg.

                        Kjørte forøvrig sammen med to av Durango gutta, helt greit for man skulle tro de bilene var lagd av porselen eller noe....

                        Tom Erik kjørte virkelig fort der nede til tider
                        Team Smallsize 2010
                        Team Losi 8ight // Spektrum

                        Comment


                        • #42
                          Hei va d den nye vanntette typen som røyk heletia der nede? ikkje den med orange kjøledel?
                          *Sanwa M12X*Savöx*
                          *TLR 8ight 3.0 *Novarossi Plus-4 *
                          *Serpent S411*Speed Passion*Fantom Racing Apex*

                          Comment


                          • #43
                            Det er jeg ikke sikker på, fikk bare med meg at det var en ny type av savox.
                            Team Smallsize 2010
                            Team Losi 8ight // Spektrum

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by Anders Ellingsen View Post
                              Hei va d den nye vanntette typen som røyk heletia der nede? ikkje den med orange kjøledel?
                              Det var ikke den nye vanntette typen som folk røyk nei. Husk at det også var noen som kjørte andre servoer en savox som hadde problemer også.
                              Det var mange som røyk mange servoer der, og at alle man hørte om var savox kan selvfølgelig også forsvares med at veldig mange kjører nettopp disse servoene om dagen.

                              Men at veldig mange som kjørte losi fikk problemer med at motorfestene løsnet, selv med loctktite osv det var mer spesielt - hørte ikke om noen andre merker som hadde det problemet.
                              sigpic

                              Team Xray

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by estereo View Post
                                Det var ikke den nye vanntette typen som folk røyk nei. Husk at det også var noen som kjørte andre servoer en savox som hadde problemer også.
                                Det var mange som røyk mange servoer der, og at alle man hørte om var savox kan selvfølgelig også forsvares med at veldig mange kjører nettopp disse servoene om dagen.

                                Men at veldig mange som kjørte losi fikk problemer med at motorfestene løsnet, selv med loctktite osv det var mer spesielt - hørte ikke om noen andre merker som hadde det problemet.
                                hvis bilene lander flatt og ikke i nedoverbakke,da blir ikke jeg overasket over at det går servoer og motorer som løsner

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X