Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nordisk 1:10 modifide inne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Info....



    17,5T med blinky regulator...... dvs 0 boost på regulatoren......

    Comment


    • #17
      John. Facebook er for folk som ikke klare at finne venner i det virkelige liv.
      Ole Bro. X-Regerende Nordisk Mester 200mm Track
      Serpent 747. 411. 120LT onroad. Team Serpent Norway

      Comment


      • #18
        Ole..... Hva er det du sier...... 2 sek.... http://translate.google.com/

        Comment


        • #19
          Originally posted by TOP-Driver View Post
          Info....



          17,5T med blinky regulator...... dvs 0 boost på regulatoren......
          I`m in...
          No skil, no stamina, no guts - just age and courage!
          XRAY X12 - XRAY T3`12 - XRAY T4`14 - Futaba 4PK - LRP - Tamiya M-Chassis - VRC PRO
          www.trcbk.no www.antrade.no www.reinertsen.no

          Comment


          • #20
            Ja John. 2 sek er vel omkring den tid du ligger efter når de 8 min som heatet vare er gået.
            Ole Bro. X-Regerende Nordisk Mester 200mm Track
            Serpent 747. 411. 120LT onroad. Team Serpent Norway

            Comment


            • #21
              Originally posted by speikey View Post
              Ja John. 2 sek er vel omkring den tid du ligger efter når de 8 min som heatet vare er gået.


              Ahhh Ole, nå skjønte jeg hva de skrev.......

              Comment


              • #22
                Originally posted by Redback View Post
                I`m in...
                Sjekket reglene Finn...... er kun visse regulatorer som er lov.......

                Comment


                • #23
                  Originally posted by speikey View Post
                  Ja John. 2 sek er vel omkring den tid du ligger efter når de 8 min som heatet vare er gået.

                  Du mener vel pr. runde ole
                  Helge Johannessen
                  1975 modell
                  Serpent S411, Serpent 747,CRC Gen X, NOSRAM, Novarossi, FUTABA,

                  Comment


                  • #24
                    Det er deprimerenede, kun 29 påmeldte i 3 klasser og kun 8 i den kuleste klassen i verden!?!

                    Sørlandet tar turen for å kjøre litt bil uansett.
                    Team Elefun - Serpent | SkyRC | Futaba | GensACE | Protoform | Sorex | Contact
                    “When you are not practicing, remember, someone somewhere is practicing, and when you meet him he will win”

                    Comment


                    • #25
                      Der gikk det og i dass.. Heia Start!
                      Team Elefun - Serpent | SkyRC | Futaba | GensACE | Protoform | Sorex | Contact
                      “When you are not practicing, remember, someone somewhere is practicing, and when you meet him he will win”

                      Comment


                      • #26
                        Jeg hadde tenkt å dra, men når det ikke engang er 10 i hver klasse, gidder jeg ikke kaste bort tid og penger.
                        Vi stabler jo flere sammen på en treningskveld mitt i uka i Oslo???

                        Er jo aldri hjemme fra før, så kanskje jeg scorer noen + poeng hos kona når jeg dropper Nordisk.

                        Dere får ha lykke til uansett gutter.
                        Helge Johannessen
                        1975 modell
                        Serpent S411, Serpent 747,CRC Gen X, NOSRAM, Novarossi, FUTABA,

                        Comment


                        • #27
                          Det ble avlyst, det må ha vært gjort utrolig dårlig arbeid med promoteringen...
                          Team Elefun - Serpent | SkyRC | Futaba | GensACE | Protoform | Sorex | Contact
                          “When you are not practicing, remember, someone somewhere is practicing, and when you meet him he will win”

                          Comment


                          • #28
                            Ta får vi ta noen ekstra pils i fagernes Helge.... Hotell?
                            Yokomo R12 - Yokomo BD7 - Fantom Racing - KoPropo - Hobbywing - GM - Protoform
                            www.minicar-racing.no

                            Comment


                            • #29
                              Oooooooooo yeaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh!!!!!!
                              Helge Johannessen
                              1975 modell
                              Serpent S411, Serpent 747,CRC Gen X, NOSRAM, Novarossi, FUTABA,

                              Comment


                              • #30
                                Kjøp dere en 1:10 Buggy så blir det kjøring for dere å..
                                Kim Gjerstad Oslo
                                Xray XB9 2013, Highest, Beta, Bulitt, Piranha, Ko, Bitty..
                                Ikke lenger Bane ansvarlig, men løps ansvarlig 1:8 Buggy, Oslo modellbilkubb

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X