Announcement

Collapse
No announcement yet.

1:8 dekk til kunstgress

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 1:8 dekk til kunstgress

    Ser ut til at det blir noen turer til Innherred mot sommeren og der er det kunstgress. Hva dekk bør man kjøre med? Jeg vet at fra 1:10 er Schumi pin dekkene et godt valg men er usikker på hva som er anbefalt for 1:8 ettersom vekten er så forskjellig.
    Har i dag mye Proline og AKA dekk så er mest interessert i å kjøpe dette, men hvis de ikke har det som trengs så er jeg ikke religiøs...

  • #2
    Også her er det Shumacher som brukes mest. Under NC 1/8 buggy 2010 kjørte mange på Minipin/Minispike når det var tørt og Minispike/Spiral når det var vått. Mener yellow compund var mest brukt og noe silver for Spiral. Det er dog muligens noen andre som husker bedre enn meg....
    Hobby24.no - Mugen MBX7 - Tekno V4 MBX6 - DEX410v3 - DEX210 - Serpent S411 - Futaba 4PKs - Tekin RX8 + RS Pro - Werks B6 + mange fly...

    Comment


    • #3
      Jeg og Ronny kjørte AKA i finalen. Gikk fort det også. Tror Ronny kjørte Gridiron. Jeg kjørte på Cityblock. Foran klippa jeg ytterste rad med pigger på innside og utside.
      Flesteparten kjørte minipin. Innlegg JB blå. Klippet vekk 3-4 rader begge sider foran og bak. Her må du prøve deg frem.

      Styring er ikke noe problem, men heller å få bilen i balanse uten traction roll. Synes AKA var helt topp så lenge det var tørt og varmt.
      TEAM ELEFUN

      Comment

      (RS) Radiostyrt.no Statistics

      Collapse

      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
      Welcome to our newest member, Erik-M.
      Working...
      X