Originally posted by epstn
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
DHI Cuppen 2013.
Collapse
X
-
Team Elefun - Serpent | SkyRC | Futaba | GensACE | Protoform | Sorex | Contact
“When you are not practicing, remember, someone somewhere is practicing, and when you meet him he will win”
-
8 glade trøndere fra TRCBK stiller til start i Danmark...
Dette blir et løp for historiebøkene....No skil, no stamina, no guts - just age and courage!
XRAY X12 - XRAY T3`12 - XRAY T4`14 - Futaba 4PK - LRP - Tamiya M-Chassis - VRC PRO
www.trcbk.no www.antrade.no www.reinertsen.no
Comment
-
Originally posted by Trygve Bull Freng View PostJa, et fyldig referat til historiebøkene forventes ja ... Gleder med allerede ..., får nemlig ikke selv vært med da jeg kjører "riktig" klasse.
Comment
-
Originally posted by Fjeld View PostEr alltid noen som har en skikkelig bil liggende så du kan få kjørt rett klasse
Comment
-
Originally posted by Trygve Bull Freng View PostJa takk, skal nok få skaffet bil etc hvis lysten til å kjøre "rett" klasse tar overhånd - vi får se.
Comment
-
Originally posted by Trygve Bull Freng View PostJa, et fyldig referat til historiebøkene forventes ja ... Gleder med allerede ..., får nemlig ikke selv vært med da jeg kjører "riktig" klasse.
time will showNo skil, no stamina, no guts - just age and courage!
XRAY X12 - XRAY T3`12 - XRAY T4`14 - Futaba 4PK - LRP - Tamiya M-Chassis - VRC PRO
Comment
-
Vi takker alle sammen som var på DHI Cuppen i Danmark, det var gøy og se alle i aksjon, og utrolig mye bra kjøring.
Vi gleder oss fremmover til løpene som kommer.
Vh
Pitstop Motorsport
Ole Henrik Liabø
Mobil: 90186287
The racing department in Pitstop Motorsport is evidence of Ole Henrik Liabø undiminished passion for competition. The core of the brand, the Racing Team, pursues the highest ambitions and aims at being no less than the best. Bee a part of it.
www.serpentnorge.no
Comment
-
Tilbake til hverdagen med et brak, og strålende fornøyd med helgens innsats og opplevelser.
Stilte i Stoc og Mod med samme bil og samme oppsett, 13.5T og Blinky Mode, og ser på MyRcm at jeg er eneste trønder som klarte 21 runder i løpet av helgen...!!
Nå blir det Mod for alt det er verdt resten av sesongen og så får sommeren bli brukt til å evaluere, og forberede neste sesong. DHI skal jeg tilbake til,,,,
Stor takk til Trygve og Adrian Berntsen for hjelp og tips...No skil, no stamina, no guts - just age and courage!
Comment
-
Re: DHI Cuppen 2013.
Men så kommer mitt spørsmål. Hva skal til for at vi får mange av de som kjørte stock til å stille opp i stock i Norge? Man så jo fort forbedringspotensiale i Norge
Grenleder Elektro Touring. ARC! www.thomaseh.no
Like HD Paint on Facebook! https://www.facebook.com/hdpaintz
Comment
-
Originally posted by Thomaseh View PostMen så kommer mitt spørsmål. Hva skal til for at vi får mange av de som kjørte stock til å stille opp i stock i Norge? Man så jo fort forbedringspotensiale i Norge
Fler baner/anlegg (permanenete) å utøve hobbyen på
Større baner med lavere skade (og kostnads) konsekvenser
At klassen blir tellende og ikke en ren supportklasse
Mer profilering (egen side på fb om løp/samlinger/bilder etc) av hobbyen generelt, løpsrapporter, bilder, informasjon etc.. vi er få her oppe i steinrøysa og konkurrerer med Playstation og andre aktiviteterNo skil, no stamina, no guts - just age and courage!
Comment
-
Husk at det er lov å skrive om løp/samlinge/bilder etc. av hobby generellt, løpsrapporter og informasjon
her også. Her er det i alle fall søkbart, noe det ikke er på FB...Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
- NiceShot.no
Comment
-
Originally posted by xilian View PostHusk at det er lov å skrive om løp/samlinge/bilder etc. av hobby generellt, løpsrapporter og informasjon
her også. Her er det i alle fall søkbart, noe det ikke er på FB...No skil, no stamina, no guts - just age and courage!
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.
Comment