Announcement

Collapse
No announcement yet.

Stock motortyper

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Stock motortyper

    Hei ser MM FLETA ZX 13.5T kommer i Type-W, Type-J og Type-S. Har forstått det er snakk om forskjellig statortyper, men noen som vet hva forskjellen i praksis er og om det har å gjøre med regler også?
    "When faced with untenable alternatives, you should consider your imperative."

  • #2
    Det er forskjellen på ankeret, mer Torque, HighRPM og standard. Om det er vits i å forske på dette i Norge? Nope, da Stock er en rekrutteringsklasse!

    Grenleder Elektro Touring. ARC! www.thomaseh.no
    Like HD Paint on Facebook! https://www.facebook.com/hdpaintz

    Comment


    • #3
      Jeg kjøpte motor hos rc-companiet.no koster 675 kr. vet ikke hvem av motorene det er, men duger godt nok i stock har du blitt kastet ut av Mod Geir Bjarte? velkommen skal du være i grom klassen stock 13.5 turn
      Espen "Trolly Dolly" Fjeldvær 83 Modell www.lmbk.no
      BILER:Tamiya 419 - TRG 114N F1 - ASS 12er
      Muchmore - Protoform - Sorex - Sanwa - Futaba - Reedy - Hiro-Seiko - Dubi Design
      -
      Thunder Power - Ride - Hobbywing - MR3 - Redrc


      Comment


      • #4
        Er W motoren som brukes i ETS, men de som er i salg for å få samme effekt som ETS motoren så må timing settes på 0..... og ikke koking som de fleste kjører på mellom 20-40 grader :P

        Comment


        • #5
          Originally posted by EspenF View Post
          har du blitt kastet ut av Mod Geir Bjarte?
          Ja ble satt ned på farmer-laget for å lære å kjøre litt bedre! Etter å ha trent litt i stock så pers'et jeg straks jeg kom tilbake til mod så kanskje det er noe der? Har kjørt et par klubbløp i stock og det var gøy det!
          Last edited by Crowe; 29 December 2013, 22:19. Reason: typo
          "When faced with untenable alternatives, you should consider your imperative."

          Comment

          (RS) Radiostyrt.no Statistics

          Collapse

          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
          Welcome to our newest member, Erik-M.
          Working...
          X