Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fordeler / ulemper med stiv bakaksel/diffsperre bak.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fordeler / ulemper med stiv bakaksel/diffsperre bak.

    Fordeler / ulemper med stiv bakaksel/diffsperre bak.

  • #2
    bilen vil understyre mer ut av svingen
    A REAL TWIN IS A V-TWIN.
    alt under 1200 cc er en startmotor.
    R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.

    Comment


    • #3
      Noen som vet hvordan dette vil fungere på en savage 25?
      Diffene mine går stort sett hele tiden, og begynner å bli rimelig lei av å skru fra hverandre halve bilen for å få de ut og fikse de.

      Hva bør jeg bruke til å lage en stiv bakaksel? epoxy lim var det noen som snakket om...
      "The Dagfather" - Dag Mykland
      Kyosho ZX-5 FS & RB5 - LRP/NOSRAM - Vortex Race 5.5 & LRP Vector 6,5 - Spektrum
      XTM X-cellerator - Tamiya Veteranbiler

      Comment


      • #4
        Du spinner deg ca. ALDRI fast!

        Har en lego bil som er helt ræva! den viser at diffsperre hjelper, siden den i værste fall drar på 1!!! hjul pga. mitt diff og diff på hver aksel!

        Styringa er vel et lite offer iforhold til grepet!
        N-H J. H.|1990|Seven Racing|Kyosho 1:10 pureten GP alpha|2xForce.15 2,5ccm|Yokomo drifter med Silvia kaross + diverse bling

        Comment


        • #5
          Har du kule diff så kan du bytte ut kulene med gummi og stramme til

          Har aldri laget stiv-aksel av drev-differ, men det er vel bare å bruke ett eller annet som limer godt. Du kan jo prøve med 100000 olje i diffen først, så slipper du å ødlegge diffen(en limt diff vil forbli limt), 100000 olje er så godt som stiv aksel
          Team Elefun - Serpent | SkyRC | Futaba | GensACE | Protoform | Sorex | Contact
          “When you are not practicing, remember, someone somewhere is practicing, and when you meet him he will win”

          Comment


          • #6
            På Serpent Impact bakhjulstrekkern min har jeg justerbar differensial jeg Laget diffsperre min gamle Kyosho Ultima GP. Tok den opp. Og limte sammen så det ikke rørte seg. Funket fett det
            Serpent Impact M2 2WD selges! Tre motorer og masse dekk!

            Comment


            • #7
              Limte diffen på stampeden min. Den ble vrien og styre etterpå
              bygge-bygge-bygge-bygge-testkjøre-bygge-bygge-bygge-bygge

              Comment


              • #8
                Jeg kjøpte for litt siden en brukt e-maxx, og den har stiv bakaksel. Det funker helt fint på grus, greit på gress, men på asfalt blir den ganske vrien å kjøre, særlig med litt fart :?
                Det sliter nok en del ekstra på drivaksler og "ring"-drevet utenpå diffen og, men det har gått bra hittil

                Comment


                • #9
                  Jeg kan tenke på en ting som er mye bedre enn både diff og diffsperre.

                  Enveislager mot drivakslingene og skivebremser. Da kan hjulene rotere fritt samtidig som du ikke har diferensial.
                  sigpic
                  If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
                  If you put men on a planet without science, they will believe in God.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Nor_viking View Post
                    Fordeler / ulemper med stiv bakaksel/diffsperre bak.
                    hei, ser du er ny her. velkommen til forumet
                    men vennligst ta en titt på dette
                    MTA4 med OFNA Force .32, Team Losi sport pipe og masse alusnacks |TT01|Snøskuterprosjektet mitt - http://forum.radiostyrt.no/vb/showthread.php?p=252024 |Walkera DF 4|TMBK| Rapicon Fuel

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Rocky View Post
                      hei, ser du er ny her. velkommen til forumet
                      men vennligst ta en titt på dette
                      http://forum.radiostyrt.no/vb/showth...egler+signatur
                      Han blei medlem i mai 2004:grin:
                      Lars Are Bjørke, klekt ut med promp og prakt i 1979
                      FG Marder Ford Focus WRC, Ford Capri 1/5, Ford Escort mk2 1/5, Tamiya TL-01 Escort WRC, Mini-z MR01,

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Heimelaga View Post
                        Han blei medlem i mai 2004:grin:
                        hahahahaha
                        Ja velkommen til forumet!

                        Comment


                        • #13
                          noen har glemt og vaske brilla..
                          mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

                          Comment


                          • #14
                            Er vel ikke helt ny når han ble medlem may 2004
                            Roger Berntsen 1969 Mod
                            Yokomo BD7"14-LRP-Reedy
                            Team Associated B5M-LRP-Reedy- www.mustit.no Team Mustit

                            Comment


                            • #15
                              opps:razz:sorry
                              dessuten bruker jeg bare fuel hvis jeg vil se bedre. ikke briller:razz:
                              MTA4 med OFNA Force .32, Team Losi sport pipe og masse alusnacks |TT01|Snøskuterprosjektet mitt - http://forum.radiostyrt.no/vb/showthread.php?p=252024 |Walkera DF 4|TMBK| Rapicon Fuel

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X