Announcement

Collapse
No announcement yet.

Grattis!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Grattis!

    Grattis til Stig og Frank for seier i 1:8 og 1:10!!

    Dritt bra kjørt :P

    Kjempe bra kjøring fra alle denne helgen!

    :P :P
    Associated - HB - aka - LRP

  • #2
    Slenger meg på med gratulasjoner her.

    Verdige nordiske vinnere begge to :mrgreen:
    Terje Holm, 1968 mod - Uten hjul -

    Comment


    • #3
      Takker alle deltagerne for bra, spennende og fair kjøring! Morsomt å hjelpe til når både vær og stemning er på topp

      Komplette resultater er på vei for publisering på NMFs nettsider.

      Noen la kanskje merke til ei dame som gikk rundt og noterte, tok bilder i dag? Therese, NMFs medieansvarlige var det.... Hun har allerede laget en forhåndsomtale etter løpet som kan ses på www.motorsportforbundet.no sin hovedside. I tillegg kommer det mere fra henne i neste utgave av Motorsport Nettavisen (pleier å publiseres torsdager)

      1:10 Track
      1. Frank Andersen/Norge
      2. Roland Ström/Sverige
      3. Martin Christensen/Danmark

      6. Markus Paskarbeit/Norge
      7. Morten Bremsrud/Norge
      8. Helge Johannessen/Norge


      1:8 Track
      1. Stig Berntsen/Norge
      2. Marcus Lindner/Sverige
      3. Lars Haugen/Norge

      6. Terje Holm/Norge
      7. Adrian Berntsen Røseth
      9. Per Henrik Kjølstad
      10. Erik Arntzen

      Adrian direktekvalet som fjerde beste under kvalene lørdag! Look out! Far har "nesten" lagt opp for å mekke - og onkel legger ifølge Therese snart opp han også hehe - kan jo ikke ta sååå lang tid før Adrian kjører fortere enn onkel??

      Comment


      • #4
        mangler det ikke noen i disse finalene da eller har jeg gått glipp av noe igjen :P
        Have no Fear FAT man is here
        (57modell)

        Comment


        • #5
          Mange takk! Det var utrolig moro å vinne i går, bil og motor fungerte veldig bra og tankingen var superrask. Spesielt moro var dette etter nedturen tidligere i uken hvor vi fikk vite at 720'en ble forsinket og ikke ville komme tidsnok til løpet. Nå er det imidlertid 3 ukers pause før Scandinavian Cup i Gøteborg og der stiller vi definitivt med ny bil

          Forøvrig et veldig bra arrangement denne helgen! Eneste som mangler er en høyttaler mot publikum på langsiden så det er mulig å høre hva speaker sier.

          Hurra, innlegg #1

          Frank

          Comment


          • #6
            Gratulerer med seiern Frank .Lyden ble desverre dårlig da en defekt forsterker blåste to høytalere rett før løpet .Da måtte pitline og starten prioriteres.


            Johnny

            Comment


            • #7
              Nei Arild, det mangler nok ingenting i de resultatene.

              Er nok bare noen nye regler fra NMF som sier att 4, 5, 9 og 10 ikke gjelder i 1:10 og i 1:8 gjlder ikke 4 og 5 plass.


              "Frankie, LMBK" Fw05RR, RB Rody, JP Racing, Futaba 3PK, XRay M18T
              www.lmbk.no

              Comment


              • #8
                ååååååååå ja det er vel sånn hadde ikke fått med meg det jeg :P
                Have no Fear FAT man is here
                (57modell)

                Comment


                • #9
                  1:5 er også rett og slett strøket fra jorda og generelt sett eksisterer ikke lenger!!! LOL

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by A.M
                    1:5 er også rett og slett strøket fra jorda og generelt sett eksisterer ikke lenger!!! LOL
                    men det var ikke 1.5 det gjaldt denne gangen det var scand cup det så den gjelder ikke den :P
                    Have no Fear FAT man is here
                    (57modell)

                    Comment


                    • #11
                      Komplette resultater her



                      Eller her




                      Eller gå til www.lmbk.no og velg " RACING " i menyen
                      "Frankie, LMBK" Fw05RR, RB Rody, JP Racing, Futaba 3PK, XRay M18T
                      www.lmbk.no

                      Comment


                      • #12
                        Resultatene har vel vært publisert siden søndag på NMFs websider?

                        Large Scale hadde jeg ikke med meg - og tipper OMK har publisert dem på www.scandcup.com og www.ombk.no

                        Og ja, du har helt rett Frank - men regelen sier at kun norske førere er interessante

                        Comment


                        • #13


                          Jupp, regnet med att det var noen svensker som hadde falt ut av lista, da jeg så alle våre kjennte norske var tilstede.
                          Lista ble bare litt rar når den så ut som en sveitser ost
                          "Frankie, LMBK" Fw05RR, RB Rody, JP Racing, Futaba 3PK, XRay M18T
                          www.lmbk.no

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by frank
                            Hurra, innlegg #1
                            Frank
                            Hey.. Velkommen
                            mvh, Espen Grimsgaard ('75)
                            [[ har en kunst-pause.. ]]

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Bent
                              Resultatene har vel vært publisert siden søndag på NMFs websider?

                              Large Scale hadde jeg ikke med meg - og tipper OMK har publisert dem på www.scandcup.com og www.ombk.no

                              Og ja, du har helt rett Frank - men regelen sier at kun norske førere er interessante
                              det er iikke large scale jeg hang meg oppi da men fy for en regel hvis alle resultater skal se sånn ut etter hvert ta med hele lista da for faen det er vel ikke molbo land heller ops ble dette feil også nå :P men til det dette gjalt grattis gutta bra kjørt :P
                              Have no Fear FAT man is here
                              (57modell)

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X