Announcement

Collapse
No announcement yet.

Corally er verdensmester i 1:12

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Corally er verdensmester i 1:12

    Corally og David Spashett er verdensmester
    i 1:12 med Sp12X

    Torbjørn Jørgensen www.jorgensen-motorsport.com SWORKz Norway [SWORKz S-104][SERPENT ERYX 2.0][SANWA][SPEED PASSION][SAVOX][TLR 22]

  • #2
    Og Alf Skaar nr. 73

    Comment


    • #3
      Hadde det nå enda vært en Corallybil han kjørte da....
      Martin Sørlie - 1985
      TLR - Absima - Spektrum
      Darkspeed Racing
      www.teamsmallsize.com

      Comment


      • #4
        En X med litt spashett modifiseringer...
        Yokomo R12 - Yokomo BD7 - Fantom Racing - KoPropo - Hobbywing - GM - Protoform
        www.minicar-racing.no

        Comment


        • #5
          Er bestilt.
          Tor Arne Nicolaisen GMBK

          Lei av å knuse motstandere!

          Comment


          • #6
            Hørt noen rykter om at de ikke vil lansere den riktig enda. Litt modifikasjoner som må gjøres...
            Yokomo R12 - Yokomo BD7 - Fantom Racing - KoPropo - Hobbywing - GM - Protoform
            www.minicar-racing.no

            Comment


            • #7
              Trenger vel ikke å modifisere noe som er best...?

              Originally posted by JokkiZ
              Hørt noen rykter om at de ikke vil lansere den riktig enda. Litt modifikasjoner som må gjøres...
              Halla Jokkiz, trenger vel ikke å modifisere noe som er best vel...?

              For det er vel ikke slik at den bilen ikke engang var på planlegginsstadiet før Spashet kjørte sin hjemmelagde Ass. modifiserte Corally til VM tittel og Corally fikk litt bråhast med å lage en kopi av "Spashett bilen".

              Ikke vet jeg, jeg bare spør...? :wink:
              Arntzen

              Comment


              • #8
                Re: Trenger vel ikke å modifisere noe som er best...?

                Originally posted by Arntzen
                Originally posted by JokkiZ
                Hørt noen rykter om at de ikke vil lansere den riktig enda. Litt modifikasjoner som må gjøres...
                Halla Jokkiz, trenger vel ikke å modifisere noe som er best vel...?

                For det er vel ikke slik at den bilen ikke engang var på planlegginsstadiet før Spashet kjørte sin hjemmelagde Ass. modifiserte Corally til VM tittel og Corally fikk litt bråhast med å lage en kopi av "Spashett bilen".

                Ikke vet jeg, jeg bare spør...? :wink:
                Faktisk er det en Corally med CRC deler, som igjen er forbedrede Assdeler...

                Men at det tar tid til bilen kommer er jo intet nytt. Jeg synes dog det er artigere at John Orr blei nr 2 med en tilnærmet standard Ass. RC12L4 og børsteløs jeg...
                Martin Sørlie - 1985
                TLR - Absima - Spektrum
                Darkspeed Racing
                www.teamsmallsize.com

                Comment

                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                Collapse

                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                Welcome to our newest member, Erik-M.
                Working...
                X