Announcement

Collapse
No announcement yet.

EM 1:10 track 200mm

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • EM 1:10 track 200mm

    Vil du se live streaming av EM? De sender mellom 09 og 18 hver dag.



    Lykke til alle norske deltagere.
    Serpent S120L-Futaba-LRP-KO

  • #2
    er det noen som vet transponder nr til noen av de norske .

    Comment


    • #3
      "Schnellfarer" er vel Helge Johannesen. Kjørte 16.01 som best idag.

      Så at andre hadde tider på 15,5 så han er vel ikke helt fornøyd enda skulle jeg tro.

      Comment


      • #4
        trandsponder nr til de norske ligger på forumet til lmbk
        Tor øyvind Andersen 74
        Gjerdrum Motorklubb nå snart med egen Buggybane

        Comment


        • #5
          Det ligger endel info og bilder på forumet til lmbk.



          Siden flere av våre medlemmer er nede å kjører EM, så blir det en del racing prat på forumet vårt.
          "Frankie, LMBK" Fw05RR, RB Rody, JP Racing, Futaba 3PK, XRay M18T
          www.lmbk.no

          Comment


          • #6
            Da var de fleste gutta utenom Helge ute av EM for denne gang.. Her er kortversjonen:

            Markus Paskarbeit: Kjører 1/1024-finale og ligger greit an til avansement, men kjører desverre rett inn i en fyr som står stille i sweeperen og knekker en bærearm bak. Første nordmann/tysker ut i år desverre..

            Robin S. Nordli: Kjører 1/512-finale men får ikke motoren (Nosram) til å fungere skikkelig. Får hjelp av LRP-gutta, men til liten nytte. Kommer ikke videre fra denne finalen.

            Espen Grimsgaard: Kjører 1/256-finale, men har valgt litt harde dekk så rundetidene blir ikke bra nok. Må stoppe etter 19 minutter pga ødelagt plugg, men lå på 6. plass så ikke noe avansement i alle tilfelle.

            Anders Theodorsen: Kjører 1/512-finale sammen med Robin. Kommer på 2. plass her og avanserer videre. Kjører så 1/256-dels finale og kjører seg opp til 3. plass her etter å ha hatt en litt lei start. Avanserer videre til 1/128-dels finale, men her får han etterhvert en smell i siden av bilen etter en sladd i sweeperen og får mosa potta. Bilen gikk dårlig og han måtte kaste inn håndkleet.

            Frank Andersen: Kjører 1/64-finale og ligger lenge ann til en tredjeplass i denne finalen, men får desverre en sleng på bilen ut på langsiden og en camberlink hopper av, må gi opp og endte derfor EM-eventyret der.

            Georg Ellingsen: Kjører 1/64-finale og ligger på tredjeplass helt frem til 40 sekunder før slutt med to runde ned til nestemann, og da stopper motoren!! Rekker ikke å få den igang tidsnok og havnet derfor på en 4. plass i denne finalen. Exit EM for Goggen også..

            Så da er det bare Helge igjen, han skal kjøre kvartfinale i morra..

            Nå er venter det en SKIKKELIG tur på byen, og i morra kan vi sove lenge
            mvh, Espen Grimsgaard ('75)
            [[ har en kunst-pause.. ]]

            Comment


            • #7
              Gratulerer med 17.pl., Schnellfahrer!
              Tor Arne Nicolaisen GMBK

              Lei av å knuse motstandere!

              Comment


              • #8
                Semifinale, det er utrolig bra i det feltet Helge, gratulerer!

                Comment


                • #9
                  Takker.

                  For å forklare litt fra semifinalen, så var dekkvalget mitt på trynet.

                  Alt funka närmest perfekt på oppvarmingen, så var det en som tok timeout på 10 min.

                  Da rakk jo selvfölgelig banen å törke opp, og regn dekka mine funka ikke......

                  Uff.

                  Närmere kommer man ikke.

                  På oppvarminga kjörte jeg ball i hatt med domanin, og når finalen starta var det helt såpe....

                  Men jeg er kjempefornöyd med 17.plass.
                  Helge Johannessen
                  1975 modell
                  Serpent S411, Serpent 747,CRC Gen X, NOSRAM, Novarossi, FUTABA,

                  Comment

                  (RS) Radiostyrt.no Statistics

                  Collapse

                  Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                  Welcome to our newest member, Erik-M.
                  Working...
                  X