Announcement
Collapse
No announcement yet.
Ny leke igjen
Collapse
X
-
Eg bruker en røykolje. Tror det er samme suppa som dei bruker på discotek faktisk. Den oljen eg bruker her er 3W sin røykolje. Den skal gi tykkest røyk,og ligge lenge i luften.
Oljen har eg i en tank i flyet,som er tilkoblet en pumpe.fra pumpa går det slange til en Y kobling.Fra y koblingen går det kobber rør,eit til hver potte.Kobber røret er viklet 2 runder rundt utsiden av pottene for å få forvarming av olja. Røra går deretter inn i pottene tett inntil utbåst i sylinder.
Pumpa slår eg av og på med bryter på sender. Har litt justering igjen på mengden olje som sprøytes inn,så tror det litt til å hente med tanke på røykmengde.Tror eg pøser for mye på med olje,da går effekten ned.Steinar kvarme (leken gammel mann
proto type dragster---Yak54 40%---funtana x100---diverse depron kjerrer---Proto type siv pram---Addiction. RC er like avhengihets skapende som heroin,bare dyrere
Comment
-
Steinar kvarme (leken gammel mann
proto type dragster---Yak54 40%---funtana x100---diverse depron kjerrer---Proto type siv pram---Addiction. RC er like avhengihets skapende som heroin,bare dyrere
Comment
-
Leste første post bare. I ditt sp.mål om hvem som er betaler, så er det vel slik at fører er ansvarlig for at alt er i orden med kjøretøyet. Kompisen din bør betale, men det ser ut til at du har fått råd til et fly til, og da har du vel fått litt cash fra kompisen?
Flotte fly disse Yak 54'ene. Skulle ønske jeg kunne låne flyet ditt en gang...
VidarVidar Øierås, f. 1972
Comment
-
Han har ikke gjort opp for seg for skaden nei.Han er heller ikke en kompis av meg,men en profilert rc pilot med flere NM titler innen både fly og heli.flyet mitt var det fjerde store flyet han dro i bakken i 2008
og han har ikke gjort opp for seg i noen av tilfellene,etter det eg har blitt fortalt.
Låning av fly ja. Du kan få låne det andre flyet mitt,og en 10L dunk med lim
Comment
-
Det er avtale. Send vraket til meg du. Jeg betaler porto!Originally posted by tomrer View PostHan har ikke gjort opp for seg for skaden nei.Han er heller ikke en kompis av meg,men en profilert rc pilot med flere NM titler innen både fly og heli.flyet mitt var det fjerde store flyet han dro i bakken i 2008
og han har ikke gjort opp for seg i noen av tilfellene,etter det eg har blitt fortalt.
Låning av fly ja. Du kan få låne det andre flyet mitt,og en 10L dunk med lim
VidarVidar Øierås, f. 1972
Comment
-
Ja det er faktisk ikke så veldig mye jobb å reparere den faktisk.det er eit hull i hver hovedvinge etter understellet.kroppen er brukket i to og spanter og spiler i bunn er "slipt" bort. Så halen, både vertikal og horisontal stab er hel,og nesa er hel om man ser bort fra cowling da.
så du vil betale frakt frem og tilbake (kr 1000 hver vei) og repparere den gratis til meg?
Alternativet er att du kjøper det av meg da,fly ,motor,propell og Krumcheid tune pipes. Så slipper du å betale frakt begge veier
Comment
-
Da tror jeg det er best du har litt å drive med fremover, og ha en maskin i reserveOriginally posted by tomrer View PostJa det er faktisk ikke så veldig mye jobb å reparere den faktisk.det er eit hull i hver hovedvinge etter understellet.kroppen er brukket i to og spanter og spiler i bunn er "slipt" bort. Så halen, både vertikal og horisontal stab er hel,og nesa er hel om man ser bort fra cowling da.
så du vil betale frakt frem og tilbake (kr 1000 hver vei) og repparere den gratis til meg?
Alternativet er att du kjøper det av meg da,fly ,motor,propell og Krumcheid tune pipes. Så slipper du å betale frakt begge veier
. Selvsagt fristende med en 40% Yak... og satt inn en skikkelig grom radialmotor og diger propell!
Vidar Øierås, f. 1972
Comment
Today's Birthdays
Collapse
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment