Announcement

Collapse
No announcement yet.

En til som vil prøve El fly å trenger råd..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • En til som vil prøve El fly å trenger råd..


  • #2
    Hejjsann.Jeg har nettop startet med rc-fly...har også drevet med LS bil en stund.
    Første flyet var ett cessna 1200 epp til ca 2000,-ready to fly.
    Dette flyet kommer med 2 stegs flaps slik att farten ikke trenger å være så stor når du skal lande..men vær forsiktig med flaps,den er nokså effektiv å flyet kan stalle(spesielt i motvind)
    Ca 20 gram ballast i snuten må det ha..(Fint å bruke avbalanserings-lodd som du får tak i hos dekk-forhandlere)

    Men det anbefales på det sterkeste å" knuse" noen fly på simulator først.

    Du kan se flyet hos feks.....rcpro.no/mikronor.no

    Lykke til !!!
    AmigoDrift&OffshoreRacing. N-666 Sigma 51 "V1 / V2 / V3. Sigma Stratos 53" DF 53". DF 90 mk2. Spike 52". Blazer Wiplash gv. Blazer Backlash. Powered by Zenoah,Cmb and Qd.
    Baja 5-B. Traxxas Jato 3,3 trx. Align T-Rex 700 nitropro.
    http://www.arcticrc.no/

    Comment


    • #3
      bestilte dette i dag


      kommentarer : ) mitt første fly. stod under kategori uknuselig, tenkte det var sorten for meg he he, men dette var billig så det er nok en bakside...

      Comment


      • #4
        Hey.
        Har du fått flyet og fått testet det?
        Fly: ExtremeFlight Yak 54 110" m/DLE-111 (35%) |Slick 360 m/RCG-50 (30%) |Yak 54 m/MLD-28 (25%) |Sebart AngelS 50E| Bil: Tamiya
        Radio: Spektrum DX8

        Comment


        • #5
          nei, avbestillte hele flyet. Kom aldri inn på lager. De klarer heler ikke å fortelle meg når det kommer inn. Så for øyeblikket er jeg flyløs.

          Comment


          • #6
            Dem har jo fått det inn igjen, de har over 25 igjen
            Fly: ExtremeFlight Yak 54 110" m/DLE-111 (35%) |Slick 360 m/RCG-50 (30%) |Yak 54 m/MLD-28 (25%) |Sebart AngelS 50E| Bil: Tamiya
            Radio: Spektrum DX8

            Comment

            (RS) Radiostyrt.no Statistics

            Collapse

            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
            Welcome to our newest member, Erik-M.
            Working...
            X