Announcement

Collapse
No announcement yet.

fersk flyger

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • fersk flyger

    Hein.jeg har holdt på med litt av hvert en del år, bil båt og nå fly. vanvittig morro. Begynte med en wilga el fly som ikke lignet på fly etter første prøvetur. Det tok under ett minutt gitt.(hehe)Fikk tak i en simulator, og fant fort ut at dette var et ultimatum når man skal lære og fly.Etter en stund tok jeg frem Det som skulle vært et fly, det måtte ha nyyyyy kropp, hele sulamitten av det som kalles vinger, cowling, ja nærsagt alt utenom innmaten. Fikk det til og ligne fly igjen. Opp i lufta bars det igjen ( dritnærrvøs) men det gikk utmerket.Godt råd er simulator. Har blitt en stor motorseiler etter wilgaen, og det funka som en drøm, Etter dette møtte jeg opp på hobbysjappa med verdens største glis, og forlangte en avistar 40. Da brant det i baken etter og komme seg hjem gitt. Fant fram en 46 motor, Stakk hodet ned i skuffen med servoer, fram med radioen, og da stoppet det ikke før det var ferdig. Det ble suksess det, og har helt dilla. Fikk tak i en trainer 60 nå nettopp, pakka i en 75 motor og det fløy som en drøm. Jeg lærte mye av en simulator. Skulle tatt det derfra fra første dtund.
    joar schei 57modell 7125 vanvikan

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
Welcome to our newest member, Erik-M.
Working...
X