Announcement

Collapse
No announcement yet.

kjøpe nytt fly, men bruke oppsettet jeg har fra før.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • kjøpe nytt fly, men bruke oppsettet jeg har fra før.

    Hei! Da er tiden inne og jeg har lyst også prøve et annet type fly. Flyet jeg har nå er en Cessna 182 som er kjempegod å flyve, men føler jeg har mestret alt den har å tilby. Mitt nåværende oppsett er Brushless Tower Pro BM2408-21T, 18A esc av et eller annet merke, for å gjøre det enklere fant jeg en link til det oppsett som jeg har.



    Det jeg kunne tenkt meg er å funnet et biplane som jeg kan få brukt min motor på også begynne med litt 3D, om det er mulig?? Så jeg trenger hjelp å innspill fra dere til å hjelpe meg å finne et morro biplane til litt 3D eller finne et fly som er lavvinget å gir en utfordring.

    Håper å takker for svar!
    Mvh Stig Rune
    HPI Savage XL 5.9cc | Cessna 182 BL

  • #2
    Det var en pusslete motor til 3D tror eg. Den motoren har max trekk på 140W i 60 sec. for å fly 3D bør man ha 350W /1000 Gram. Så da blir det eit lite 3D fly du kan sette den i. Du kan sette den i en shockflyer,men det blir tungt med en motor som veier 50Gram. for å dra en samenligning så får man kvalitetsmotorer med samme effekt som veier 14 gram
    Steinar kvarme (leken gammel mann
    proto type dragster---Yak54 40%---funtana x100---diverse depron kjerrer---Proto type siv pram---Addiction. RC er like avhengihets skapende som heroin,bare dyrere

    Comment


    • #3
      okei, da må jeg se etter ny motor også da hvis jeg skal begynne med 3D ^^ har du noen anbefalinger?
      HPI Savage XL 5.9cc | Cessna 182 BL

      Comment


      • #4
        først må du jo bestemme deg for fly
        Steinar kvarme (leken gammel mann
        proto type dragster---Yak54 40%---funtana x100---diverse depron kjerrer---Proto type siv pram---Addiction. RC er like avhengihets skapende som heroin,bare dyrere

        Comment


        • #5
          Ekstra 330 fra elefun.

          Comment


          • #6
            Originally posted by heipådei View Post
            Er 3D flyving mulig med dette?
            HPI Savage XL 5.9cc | Cessna 182 BL

            Comment


            • #7
              jepp. Det står det på hjemmesiden deres. har tenkt til og kjøpe ett når eg kjøper nytt fly

              Comment

              (RS) Radiostyrt.no Statistics

              Collapse

              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
              Welcome to our newest member, Erik-M.
              Working...
              X