Announcement

Collapse
No announcement yet.

Trøbbel med motor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Trøbbel med motor

    Har en sc 46 som stopper etter en liten stund ved full gass, men går normalt ved tomgang og ved halv gass. Den var ikke slik da jeg satte fra meg flyet for vinteren?? Noen tips?
    joar schei 57modell 7125 vanvikan

  • #2
    Blir den veldig varm? Kan være den går for magert, da går den varm og stopper...
    Protos 500 Mini V-bar DS 3517 DS3500- T-rex 600N V-bar DS8717 DS8900-Mini Z AWD "ganske" blinget--JR DSX9

    Comment


    • #3
      har hatt akkurat samme problemet med min os la 46. vil anbefale at du setter den i normal posisjon, og prøver derfra. i tilleg har jeg hatt problemer med feste til tuninga, har løsna helt et par ganger og da ble menge fuel andeledels tror jeg og den ble dau, må da ikke kjøre bratt eller lignende for da dabber/dauer den. har nå bytta til lengre skruer og limt de i motoren godt, så det ikke løsner igjen.

      håper du får fart i den, er ikke like lett og lande når motoren dauer
      450heli - Ds 410M - Quark, Ome At-40, Futaba 7c, Mi4 Drifter, TT EB4. ++

      Comment


      • #4
        Hei og hå. Takker for tipsene,men nå har jeg funnet problemet.Det var lekkasje mellom topp og motorblokk,fikk dradd til skruene på toppen og motoren funker som bare det. Nå vart den sitt gode gamle igjen.
        joar schei 57modell 7125 vanvikan

        Comment


        • #5
          Godt og høre
          450heli - Ds 410M - Quark, Ome At-40, Futaba 7c, Mi4 Drifter, TT EB4. ++

          Comment

          (RS) Radiostyrt.no Statistics

          Collapse

          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
          Welcome to our newest member, Erik-M.
          Working...
          X