Hei!
Er absolutt nybegynner i dette. Kjøpte et (SAPAC) Wilga 2000 isoporfly med elektromotor. De to første turene gikk faktisk bra. På mirakuløst vis fikk jeg flyet ned på bakken i ett stykke. Jeg hadde ikke kontroll i det hele tatt, og jeg skal blant annet ha tatt loop to ganger. Helt utilsiktet...!
Så var det tredje flyturen. Den gikk ikke så bra: Flykroppen og den ene vinga brakk i to, og motorbukken fikk også "alvorlige bruddskader". Nå sitter jeg hjemme og limer og teiper som en gal.
Hvor mye lim skal jeg ha på? (har smurt godt på).
Hvor lenge skal isoporlimet tørke før jeg kan ut å fly igjen?
Kan jeg i det hele tatt fly igjen? Har forstått at isopor kan bli like sterkt som før skaden. Men stemmer det?
Trenger tips og råd om både flyging og reparering. Har tenkt å fortsette til jeg greier å fly skikkelig. Det var jo utrolig morsomt de minuttene det varte
Er absolutt nybegynner i dette. Kjøpte et (SAPAC) Wilga 2000 isoporfly med elektromotor. De to første turene gikk faktisk bra. På mirakuløst vis fikk jeg flyet ned på bakken i ett stykke. Jeg hadde ikke kontroll i det hele tatt, og jeg skal blant annet ha tatt loop to ganger. Helt utilsiktet...!
Så var det tredje flyturen. Den gikk ikke så bra: Flykroppen og den ene vinga brakk i to, og motorbukken fikk også "alvorlige bruddskader". Nå sitter jeg hjemme og limer og teiper som en gal.
Hvor mye lim skal jeg ha på? (har smurt godt på).
Hvor lenge skal isoporlimet tørke før jeg kan ut å fly igjen?
Kan jeg i det hele tatt fly igjen? Har forstått at isopor kan bli like sterkt som før skaden. Men stemmer det?
Trenger tips og råd om både flyging og reparering. Har tenkt å fortsette til jeg greier å fly skikkelig. Det var jo utrolig morsomt de minuttene det varte

Comment