Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vurderer nytt fly.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vurderer nytt fly.

    Har tenkt å prøve meg innen flyging. Har prøvd fuel fly før, men bare en gang og det gikk til helvette. Så fant jeg dette:


    Er vell ikke med radio osv på den der?
    Eventuelt hva trenger jeg av elektronikk om jeg kjøper den pakken til 1900,-?
    Emil Persaune 1992

  • #2
    Det blir en del ekstra du må ha til den der,men hva med å gå ett hakk ned i størrelse?

    Denne er mer komplett.
    John Rune Henriksen
    74 Mod.Oppland.

    Comment


    • #3
      Har litt lyst på et stort fly, men så ikke så dumt ut allikevell.
      Emil Persaune 1992

      Comment


      • #4
        Er jo så klart bedre med større fly,men da kommer det jo og større utgifter for å få det i luften.
        Den du linket til mangler komplett radioutstyr,lader til LiPo og er mere bygging/montering.
        John Rune Henriksen
        74 Mod.Oppland.

        Comment


        • #5
          Bygging/montering ser jeg helst at det er Liker å bygge ting fra starten.
          Emil Persaune 1992

          Comment


          • #6
            Du kan jo og sende de en mail å be om tilbud på komplett pakke med det du linket til.
            Og så vil jeg og anbefale at du tar kontakt med nermeste klubb,det er mye hjelp å få og penger å spare på det.
            John Rune Henriksen
            74 Mod.Oppland.

            Comment


            • #7
              Sendte de en mail. Blir vell rundt 4-5 tusen tilsammen om jeg skal ha en orntli' radio. Greit å invistere i radio regner jeg med, iallfall når jeg også har planer om helikopter senere.
              Emil Persaune 1992

              Comment


              • #8
                En radio er alltids greit å invistere i,hvertfall om du tror du kommer til å holde på med hobbyen.
                John Rune Henriksen
                74 Mod.Oppland.

                Comment

                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                Collapse

                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 3
                Welcome to our newest member, Erik-M.
                Working...
                X