Announcement

Collapse
No announcement yet.

Rc Fly show!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Rc Fly show!

    Hei allesammen!
    Jeg heter andras og jeg hadde tenkt meg at jeg skal lage et "rc fly show". I dette showet kommer jeg og noen venner til å fly forskjellige fly i forskjellige situasjoner, ting som du ellers ikke ser til vanlig, ting som f.eks: å fly et sjøfly i en svømmehall eller et fly som blir styrt fra en bil som kjører etter flyet.

    Fram til jeg har nok videomaterial til å lage filmen, så lager jeg korte videoer som kommer til å være en liten smakebit på det som showet kommer til å være.

    Jeg hadde satt stor pris på at dere ser på en eller to av mine videoer og så gir litt feedback om hva som var bra, og enda viktigere, hva som kunne ha blitt gjort bedre.
    her er de 3 første videoene:
    1: threedee: vi flyr en threedee og så prøver jeg å ta den imot og kaste den opp i luften igjen med et diskus kast


    2: mig 15: jeg flyr og krasjer min nylig gjenbygde mig15


    3:coota: vi flyr en coota sjøfly og vi prøver å ta av og lande med stil på en liten areal. dette medfører at vi må gå uti vannet og at vi knuser flyet noen ganger.

    Flere videoer kommer snart, Håper dere liker videoene.
    -A
    Last edited by Andras; 13 August 2011, 23:06.

  • #2
    Forestill deg at du ikke vet hva du selv har skrevet, les så innlegget ditt og se om du forstår noe...

    Skriv så folk forstår deg.

    Det er også krav til fullt navn i profil her på forumet, er ikke det iorden når neste innlegg kommer her, sletter jeg hele tråden.
    Protos 500 Mini V-bar DS 3517 DS3500- T-rex 600N V-bar DS8717 DS8900-Mini Z AWD "ganske" blinget--JR DSX9

    Comment


    • #3
      så ut som spam dette her...
      living in the fast lane

      Comment


      • #4
        Hei! Beklager! noe gikk fryktelig galt da jeg skrev denne i dag morres. formateringen på teksten var helt ødelagt. håper det er bedre og mer leselig no. klarer dere å lese det eller er det like ille som før?
        -A
        Last edited by Andras; 13 August 2011, 23:11.

        Comment


        • #5
          Ser ut du flyr på Rolland, send meg en pm før neste tur holder til på flaktveit selv. Og ta gjerne kontakt med kapteinkuk på youtube, er en jævelsk god cam-pilot
          Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

          Comment


          • #6
            Ja det stemmer! har en kompis som bor der, derfor flyr jeg ofte der. Har sett kapteinens videoer på youtube før faktisk! må si meg enig i at han vet hva han gjør! (iallefall på videoene han legger ut.) :P bor han også i Åsane strøket?

            Comment


            • #7
              Det er eg faktisk usikker på, har er litt som Fantomet, dukker opp når du minst venter det Han poppet opp når meg å en kompis var ute på straume å hærjet med Mcd og Baja, for å filme, desverre klarte Mcdn å kicke en stein opp i ene rotorn på quad-kopteret så det havarerte. Men han sa det gikk helt fint siden proppen kosten 3 kr hos HK og rammen var laget av et tørkestativ fra biltema ?!?
              Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

              Comment


              • #8
                haha :P
                alltid gøyt å høre hva folk lager quadkoptre av. En dag skal jeg lage en av franske baugetter, bare for å ha gjort det!

                Comment


                • #9
                  Merket nettopp at vi gikk litt langt vekk fra den egentlige "tråden", så: hva syns dere om videoene?

                  Comment


                  • #10
                    Eg for min del synet de var veldig bra Det veldig mange glemmer når de lager slike filmer er at de blir fryktelig ensformige, gjerne 8 minutter med akkuratt det samme for så å komme til poenget\en krash e.l. Men det synest eg du klarte å unngå veldig bra.

                    Så fra meg : Keep`em comin
                    Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

                    Comment


                    • #11
                      Hei! jeg har lagd en ny video:
                      http://www.youtube.com/watch?v=Y_wcmBPMrbU
                      Håper dere liker den
                      (husk å se den i full HD)

                      Comment


                      • #12
                        Nice, mye pen flyging der
                        Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

                        Comment


                        • #13
                          TakkTakk

                          Comment


                          • #14
                            Enda en ny video!

                            se den i hd og på fullskjerm
                            -A

                            Comment


                            • #15
                              Nok en gang, kanon bra filmet og laget ikke din feil at trærne kommer i veien
                              Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X