Announcement

Collapse
No announcement yet.

Precision Aerobatics Extra 260 // Skjevhet på sideror.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Precision Aerobatics Extra 260 // Skjevhet på sideror.

    Føler jeg har fått litt jernteppe nå hehe.. Driver og skal sjekke utslagene på min splitter nye Extra 260 ettersom jeg har hørt at disse var heftige, og ikke vil krasje på maiden. Så har det seg slik at sideroret står helt sjevt. Ikke nok med det, men jeg får ikke det til og stå som det skal Har prøvd helt ut til max sub trim, men er ikke rett enda.
    Noen kjappe svar på hvordan jeg kan få dem til og stå rett? På forhånd takk : )

  • #2
    Fint fly du har fått deg der Har samme selv
    Får du skrudd av servoarmen på siderorsservo'n og flyttet den ett hakk eller 2 a? Eller så må du prøve å justere litt på trådene til pull pull systemet... Håper dette hjelper
    Hpi savage xl flux,Tamiya Terra Scorcher,Sand Scorcher,Wild One,Hpi Sprint 2,Traxxas trx-4
    Pilot-Rc 35% Extra 300 120cc, ++
    Nome Modellflyklubb

    Comment


    • #3
      Takk skal du ha Har fått det i orden nå, men fikk et annet problem.. Roret beveger seg ikke like langt til ene siden som andre (husker ikke hvilken, kan finne ut om nødvendig)

      Comment


      • #4
        Har du husket å nullstille subtrimmen før du satte på servohornet igjen? Nullstill all trim, så setter du på servohornet så rett som mulig (90 grader). Evt. resterende må man ta med subtrim. Det er ganske vanlig at man ikke får like store utslag begge veier. Dette kan du justere med endpoint adjustment.
        Bare fly foreløpig...

        Comment

        (RS) Radiostyrt.no Statistics

        Collapse

        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
        Welcome to our newest member, Erik-M.
        Working...
        X