Announcement

Collapse
No announcement yet.

Trenger hjeelp :)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Trenger hjeelp :)

    Heisann, jeg kjøpte meg et Rc-fly for ikke så lenge og tenkte å finne et sted å kunne kjøre dette. Jeg bor i Bergen er det noen som vet en plass i Bergen der det er plass til å fly på ?

  • #2
    du må te os for og fly ...
    Willy Offerdahl tilflytta Karmøybu 79mod
    tamiya tnx 3.0 ,tamiya tt01d,tamiya king hauler me flatbed tralle.kyosho tf-5,kyosho mini monster,kyosho pitts.kyosho calmato sport+++

    Comment


    • #3
      Tror det er en stripe ved Rådal, og det er en ved Ulven leir.
      Protos 500 Mini V-bar DS 3517 DS3500- T-rex 600N V-bar DS8717 DS8900-Mini Z AWD "ganske" blinget--JR DSX9

      Comment


      • #4
        jaha, okei

        Comment


        • #5
          Kjører kun bil selv, men på ulven har vi ei stor og god flystripe
          Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

          Comment


          • #6
            Hvor ligger det ? :S hehe

            Comment


            • #7
              Originally posted by Daniel92 View Post
              Hvor ligger det ? :S hehe
              Har du vert på Os før?
              Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

              Comment


              • #8
                det har eg, men e ikkje noe kjent der liksom :P

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Daniel92 View Post
                  det har eg, men e ikkje noe kjent der liksom :P
                  Ok, er ikke så lagt frå Uno x stasjonen eller cross banen om du vet hvor d er?
                  Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

                  Comment


                  • #10
                    aha, finner vell fram en gang, hehe

                    Comment


                    • #11
                      hehe zoom litt inn her: http://maps.google.no/maps?hl=no&q=O...ed=0CA4Q_AUoAg så ser du det litt bedre, evt streetview....

                      Fant også noe her: Fra Bergen
                      Ulven ligger ca 30 km og 35 minutters kjøring fra Bergen sentrum. Følg E39 mot Stavanger. Når man har kommet til rundkjøringen ved UNO-X bensinstasjonen på Tøsdalskiftet, følg skilting til Strøno. Etter ca 4 minutters kjøring mot Støno vil man kunne passere OAK og flystipen på venstre side.
                      Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

                      Comment

                      (RS) Radiostyrt.no Statistics

                      Collapse

                      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                      Welcome to our newest member, Erik-M.
                      Working...
                      X