Announcement

Collapse
No announcement yet.

fant ett sted å fly! Sterkere batteri?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • fant ett sted å fly! Sterkere batteri?

    hallo, eg fant sted eg kunne fly som faktisk dere andre burde prøve ut selv! kan forklare nermere om noen er interessert. ihvertfall ligner på myrdalsvannet men er vell litt mindre men ihvertfall bra og kunne fly der.

    Prøvde flyet mitt for første gang i dag og det gikk veldig bra! jeg gikk litt bort i fra det vannet (knappenvannet) og så der er det masse sånn "høy" ligne så hvis jeg kræsjet så gikk det uansett fint med flyet. Men det som var problemet med det var jo at batteriet e veldig dårlig sånsett. er kun et 9.6v 650mah, det varte jo sikkert kun 5-8 min... Noen som vet hvor det kan fåes tak i ett sterkere i Bergen, helst uten å måtte bestille? tenker da på mer mah dersom V ikke kan bli høyere uten å modifisere elektronikken? også lurte eg på om det går ann å kjøpe "floats" eller hva det heter så jeg kan bruke det som sjøfly, flyet e ett helt vanlig Cessna 745-1.

    mvh Daniel
    Last edited by Daniel92; 17 September 2011, 11:19.

  • #2
    Skjekk hobbyking.com Der får du bra og veldig billige batteri. Hvilket fly har du da?

    Men som du skriver, ønsker du å få tak i det i Bergen, skjekk Radiostyrt Modelhobby, (RSMH), ligger rett oppenfor Mc donal i torgalmenningen. Ellers så har vi Hobbyland, som ligg i Nygaten 3.
    Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

    Comment


    • #3
      ja okei, konge! Eg har Cessna 745-1

      Comment

      (RS) Radiostyrt.no Statistics

      Collapse

      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
      Welcome to our newest member, Erik-M.
      Working...
      X