Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gått fra Fuelfly til elektro, trenger svar på det "elektriske"

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Gått fra Fuelfly til elektro, trenger svar på det "elektriske"

    Hei kjære godtfolk! Nå har det seg slik at jeg har gått fra fuel og bensinfly over til elektro fly. Kjøpte meg et Extra 260 fly (25 size elektro)Men jeg har ingen peiling på elektronikken i et elektrisk fly, Vet jeg trenger en 25 size (over 500 w) Børsteløs motor, men så trenger jeg batterier, esc og alt det der. Å dette skjønner ikke jeg mye av, hvordanalt passer sammen, 4s, 3s lipo?!?! Har tenkt å bestille fra hobbyking.com, så vis noen har noen gode innspill fra den siden tar jeg gjerne rådene Sindre
    FG 1:6 Monstertruck -- Pheonix Elektro fly

  • #2
    Kontakt de på Norwegian modellers, de vet, og har det du trenger.

    tan
    Tor Arne Nicolaisen GMBK

    Lei av å knuse motstandere!

    Comment


    • #3
      enig med deg der, men der har dem en pris som er 3 ganger dyrere enn fra utland, å det er jeg ikke interissert i dessverre
      FG 1:6 Monstertruck -- Pheonix Elektro fly

      Comment


      • #4
        Hvis du leser innleggene under produktet, så har andre brukere oppgitt både batterier, esc og propellstørrelse:
        http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__7726__Extra_260_EP_49inch_ARF.html


        Øivind
        Sankyo Sigma GII-vrak, Kyosho Renault Alpine-vrak, Thunder Tiger Challenger Circuit 20 (1983?), Graupner/Kyosho Fairlady, 3stk Spital Safari-GX/Graupner Kangaroo(Gazelle)/Futaba safari- vrak,Kyosho Mad Armour,Kyosho Inferno 7.5 SP3 El-konvertert (22,4V/2000Kv),Kyosho Inferno TR-15

        Comment


        • #5
          Takk skal du ha, akkuratt det jeg leitet etter
          FG 1:6 Monstertruck -- Pheonix Elektro fly

          Comment

          (RS) Radiostyrt.no Statistics

          Collapse

          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
          Welcome to our newest member, Erik-M.
          Working...
          X