Announcement

Collapse
No announcement yet.

teit spørsmål kanskje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • teit spørsmål kanskje

    hei, jeg har nettopp gått til innkjøp av dette flyet, http://www.throttlestore.com/fly/nyb...f.aspx?lang=NO

    valgte børsteløs versjonen.
    så kommer spørsmålet, er det cutof på fly også, på samme måte som bil?
    eller må jeg time flyvingen min så jeg ikke tømmer batteriene.

    dette er mitt første fly, så er litt spent på første flyvingen åssen det går:P
    noen som har erfaringer med det?
    Savage X Nosram rs30 , Hpi RS4 Nosram rs18evo, Gv BL-Cage

  • #2
    det finnes ingen teite spørsmål, bare mange teite svar.
    en i klubben har ett slikt som jeg så for en tid tilbake.modellen fløy faktisk veldig bra til og være såpass liten. veldig bra.
    ville nok ikke stolt mye på cut off på en slik modell, ta tiden og se hvor mye amp du får innpå.
    sikreste måten.
    lykke til, men oppsøk gjerne erfarne (klubb el. l. ) visst det er det i nærheten og få litt hjelp første gangen
    good luck

    Comment


    • #3
      okey, så jeg skal bare kjøre på feelingen de første gangene, å lade opp etterpå for å se om jeg kan legge på mere flygetid?
      ja vi har en klubb som holder til i nærområdet som har egen flystripe osv. tenkte å stikke innom der etterhvert, må bare finne ut når de holder på først=)
      Savage X Nosram rs30 , Hpi RS4 Nosram rs18evo, Gv BL-Cage

      Comment


      • #4
        jeg pleier og sette timern på radion på ca. 7 minutter første tur med ny modell. når jeg da lader opp igjen, kan jeg lese hvor mye amp jeg har bruke. har jeg brykt bare ca. 50 % kan jeg øke flytida til ca. 10 min. Og det er gjerne nok for meg pr. tur.
        men dette avhenger jo da at du har en computerlader og kan lese av ma.

        Comment


        • #5
          ja tviler på at det følger med i denne pakken, får vel prøve å bare holde meg til ca 10 min. å hvis jeg greier å mestre dette flyet blir det anskaffelse av bedre lader=)
          Savage X Nosram rs30 , Hpi RS4 Nosram rs18evo, Gv BL-Cage

          Comment

          (RS) Radiostyrt.no Statistics

          Collapse

          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
          Welcome to our newest member, Erik-M.
          Working...
          X