Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fersk flyver

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Høres ikke dumt ut om du får tak i en bitteliten kontakt som du monterer på ledningen til halemotoren til senere reparasjoner.
    Espen Andersen (`75)

Comment

Originally posted by Mademan View Post
      Kan man ikek skru av motoren og la den henge? skal ikke ver enødvendig å klippe av noe.

whops tenkte på feil heli jeg. hvilket heli er det snakk om? og hvilken ledning?
      Blade CP det er snakk om

Comment

Aha. den Blade CP ja. E-sky har en de og.

Du må nok lodde ja, husker den løsninger der. Eller du kan skjære opp plasten til huset, så bare forsterke med litt lim.
        T-rex 600N Sport: (TT+Bling)- 3x 8717 - TT Redline#53 - Align Muffler - Solid G+ 9257 ||T-rex 600N PRO: - 3x 9254 - OS.50 HyperX - Align Muffler - GY401 +9254 ||T-rex 500 CF: (TT+Bling)3x 9650 -Solid G + 9257 |- Anders Gulowsen (90`)

Comment

Heisann. Da var jeg 90 % tilbake igjen. Jeg har fått reparert Main Blade Gripen og venter på loddepenn som jeg skal bruke for å skille motoren fra Tail Gearboxen. Så var jeg igang igjen.

Takk til alle som anbefalte og henviste meg til HeliDirect. De kunne sakene sine. Og spesielt med FedEx tracking visste jeg når den ankom Paris for å bli videresendt

Det jeg lurer på nå er vel hovedsaklig om noen kunne hjelpe meg med å gjøre simulatoren langt mer følsom slik at det ekte helikopteret ikke skal havne i samme treet. Hovedsaklig prøver jeg å få den til å hovre fint og pent.

Er på vei utav døra nå så jeg håper på masse flotte svar.
          Takk igjen og takk på forhånd.

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
          Welcome to our newest member, Mortenporten.
          Working...
          X