Announcement

Collapse
No announcement yet.

Align T-rex 500 radio spørsmål

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Align T-rex 500 radio spørsmål

jeg har en esky belt cp. Jeg føler jeg mestres denne bra nå og jeg har lyst på noe større og bedre.

Og synes Align T-rex 500 cf er en knall helikopter.

det jeg lurte på var om jeg kan bruke radio utstyret til belt cpen i T-rexen:
    Hvis jeg bytter ut servoen til halerotoroen. JEg har planer om å kjøpe nye radio men for å bare hovre lurer jeg på om det holder?
    og hva med gyroen.

Er rett og slett esky radioen for dårlig eller kan den fungere bra i første omgang.

Mvh Per
    Per Andre Ø.O.

om det er den samma radioen som er med king2 så. JA. den er for dålig. du har ikke mulighet til å justere gain på gyron og du får ikke mulighet for å sette opp kurver osv.. skal du drive på med helik. flyging så må en nok bare bite i gresse å kjøpe ev en DX7 radio. ca 3000kr men da har du jo radio for noen år framover...
    T-rex 250, T-Rex 450 V2, T-rex 500 m V-bar, king 2 til skrekk og advarsel haglemat.
    I never crash...........I just land reallllyyyy fast

Comment

Jeg ville ikke brukt Esky radioutstyr i en Trex 500.
      Du har jo ingen muligheter til å sette opp miksefunksjoner skikkelig samt endepunktjustering.
      Du mangler også subtrim, expo og en del andre nyttige funksjoner.
      Du vil aldri få vekk crossinteraction i hodet når du drar colective pitch.
      Esky giroen er også et sorgens kapittel så den ville jeg heller ikke dratt med over på en Rex.
      DX6i eller DX7 radio i kombinasjon med GY401+S9254 på halen er en god løsning for radio, gyro og haleservo.
      Espen Andersen (`75)

Comment

var det jeg var litt redd for,

I og med at jeg ikke var så veldig immponert over belt cpen.

Får sette radioutstyr på julelisten

takk for all hjelp
        Per Andre Ø.O.

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
        Welcome to our newest member, Mortenporten.
        Working...
        X