Announcement

Collapse
No announcement yet.

HoneyBee CP2 som ikke starter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • HoneyBee CP2 som ikke starter

    Her om dagen når jeg skulle starte CP2-en, så nektet hovedmotoren å starte. Nå jeg beveger throttle-stikka, så reagerer pitchen, men motoren starter ikke. Jeg tenkte at motoren kanskje var gåen, så jeg kjøpte en ny - kostet bare en hundrelapp - i håp om at det var problemet. Men nei - den starter fortsatt ikke.

    Alle andre funksjoner, inkl. pitchen, fungerer, men motoren starter altså ikke. Er det mest sannsynligvis controllerboksen, men gyro, mottakere og hele smala (den svære boksen som sitter forrerst) som er gåen?

  • #2
    Kan hende at motoren får nok strøm til å starte?
    er det ikke en failsafe som regulerer det?

    lad opp batteriet ditt og prøv!

    vis ikke det er problemet så må noen andre hjelpe.

    Sindre
    FG 1:6 Monstertruck -- Pheonix Elektro fly

    Comment


    • #3
      Godt poeng, men jeg ladet opp batteriet og forsøkte igjen, med samme resultat.

      Comment


      • #4
        Har merket på mitt og et par andre Esky helli at om ikke trimmen på tailkontrollen ikke står i senter så kan dette forekomme.

        Comment


        • #5
          Pass på at throttle trimmen står helt nede, får du grønt lys på mottakeren på heliet? Hadde samme feil selv, måtte da bytte denne delen: http://elefun.no/elefun4/aspx/produk...tegoriID=10000

          Lykke til!
          DX3R, X-RAY 808, Thunder Tiger S-3, Mini-Z,
          Futaba 7C, T-REX 250,450,500,600 og skalaprosjekt

          Comment


          • #6
            Det ordnet seg. Litt flere ganger med å koble til og fra batteriet, så startet jævelen plutselig. Takk for tips

            Comment

            (RS) Radiostyrt.no Statistics

            Collapse

            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
            Welcome to our newest member, Erik-M.
            Working...
            X