Announcement

Collapse
No announcement yet.

belt modifikasjon

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

nu var det endeligt den modd eg skulle gjøre før lenge sen men har vart lat:
    metal hale boks:

skifter stire pinne på swashen, sins den som var på Alu swashen var ganska kort , så tog den från plast hode:

sen lagde en camera platform : men har en lite vibrasjon ( det får eg tar sen )

Goblin 700 ; Atom 6HV ; Trex 500 ; Trex 450pro ; DX8 , DX7 ;

Comment

flydde andre batteri pakka for dagen i stad. gikk litt bedre. nei halen er i ro, må koriger helin litt nå og da til siden, men det er vel normalt.
      Fikk det litt opp i høyden. så begynte det og gå litt for fort for meg og driftet litt bort fra meg men klarte og hente det inn igjen.
      Ser du har en del alu på den ragge. merker du stor forskjell på det?? blir jævli gira når det går fremover
      Shepherd V10 - Novarossi
      Serpent S120 Link - LRP

Comment

da blir det copterx hode på belt`n.. fikk copterx hodet på ebay til 228,- for hele sulamitten hjem i postkassa.. så da følger jeg rådene dine ragge
        benny
        Align t rex 500 pro
        Baja 5b modified

Comment

Originally posted by promod View Post
          da blir det copterx hode på belt`n.. fikk copterx hodet på ebay til 228,- for hele sulamitten hjem i postkassa.. så da følger jeg rådene dine ragge
          kult det blir fint , det tåller kræsj, har hamna i snø men inget i hode som har gått sønder mot ner eg hade original plast hode då var det altid noen som skulle byttas
          du har sikert noe Linkage Ball igen från din copterX kit ( det hade eg ) x 4 , det bytte eg får att copter X Ball Link er lite støre en belt vist du skall bruker E-sky swashen, se bilder

Comment

Originally posted by ragge1 View Post
            kult det blir fint , det tåller kræsj, har hamna i snø men inget i hode som har gått sønder mot ner eg hade original plast hode då var det altid noen som skulle byttas
            du har sikert noe Linkage Ball igen från din copterX kit ( det hade eg ) x 4 , det bytte eg får att copter X Ball Link er lite støre en belt vist du skall bruker E-sky swashen, se bilder

ja ,var komplett rotor hodet,så ball-linkene blir flyttet over til esky swash`en
            benny
            Align t rex 500 pro
            Baja 5b modified

Comment

nu var det en modifikasjon enå en gang til
              har veldigt mye deler som har stått lenge så tenkte eg å se om eg kunde skru til en til heli
              her blev resultatet : får test fly den idag etter job

Comment

hey.. hvor fikk du tak i metallboksen til halerotoren? har sett den på ebay, men er mest fan av å kjøpe fra norge..

Comment

Originally posted by belt-cp View Post
                  hey.. hvor fikk du tak i metallboksen til halerotoren? har sett den på ebay, men er mest fan av å kjøpe fra norge..
                  du har Elefun: i norge

eller f.eks :

eller copterX:
                  จดอนดบเวบสลอต เวบตรงประจป 2024 ถง 2025 เวบสลอตอนอบ 1 สลอตฝากถอน True wallet เคดตฟร พรอมทงรววจดเดนจดดอยของแตละเวบ

จดอนดบเวบสลอต เวบตรงประจป 2024 ถง 2025 เวบสลอตอนอบ 1 สลอตฝากถอน True wallet เคดตฟร พรอมทงรววจดเดนจดดอยของแตละเวบ

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                  Welcome to our newest member, Mortenporten.
                  Working...
                  X