Announcement

Collapse
No announcement yet.

Verdt og ta vare på?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Verdt og ta vare på?

    Har fått et 15år gammelt helikopter av onkelen min. Lurer bare på om det er vits i og ta vare på? Tror, er ikke sikker men tror det er et Raptor 30 V1. Tenkte og legge motoren i alkohol og rense for allt som kan ha kommet inn i den og potta, kjøpe nytt alt jeg ser er rustet o.l. nye slanger og annet ting som ser utslitt ut. Men utstyret som sitter på er jeg ikke sikker på om jeg vil bruke. Det har ca samme størrelse som et 30size nitro heli, så regner med det er det selv om det ikke er Raptor. Har ikke bilder nå men kan skaffe sannsynligvis over helgen. Men er er specs:Gyro servo: Sanwa SRM-103 Gyro: Sanwa SG-X Cyclic servo: JR NES-505. Noen som kjenner til noe av dette utstyret? isåfall, er det noe spess?
    Last edited by heipådei; 19 September 2010, 11:10.

  • #2
    Sanwa er jo ett gammelt og godt merke det, men 15 år gammel elektronikk er nok tiden gått ifra, sikkert flybart, men vesentlig enklere med moderne greier, spesielt på halen.

    Er Raptor så gammel som 15år, da?

    Få ut noen bilder, hørtes spennende ut, kaaaanskje en Schluter?
    Protos 500 Mini V-bar DS 3517 DS3500- T-rex 600N V-bar DS8717 DS8900-Mini Z AWD "ganske" blinget--JR DSX9

    Comment


    • #3
      Er som sakt ikke sikker på om det er Raptor, er noe jeg hørte. Det samme med at den var 15år gammel. Men det er mest sansynlig, det var han som eide den før som sa det. Det var også et Hirobo skalakropp. Skulle bare funnet ut hvordan bluetoothen på PCen funker, så hadde jeg både hatt bilder og film.
      Last edited by heipådei; 19 September 2010, 11:11.

      Comment


      • #4
        Raptor kom i 1998 fant jeg ut, så om det er det, så er den ikke mer enn 12 år maks...
        Protos 500 Mini V-bar DS 3517 DS3500- T-rex 600N V-bar DS8717 DS8900-Mini Z AWD "ganske" blinget--JR DSX9

        Comment

        (RS) Radiostyrt.no Statistics

        Collapse

        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
        Welcome to our newest member, Erik-M.
        Working...
        X