Announcement

Collapse
No announcement yet.

Blade 400 gyro i Rate Mode - hvordan?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Blade 400 gyro i Rate Mode - hvordan?

Servoarmen på min nye Blade 400 er alt annet enn 90 grader. Det er også ute av fokus ved rotor. Jeg ser det er enkelt å justere, for man kan flytte hele servoen frem og tilbake på tail boom. Men jeg har et sterkt behov for å da sette G110 gyroen i Rate Mode, slik at den sentrerer servoen i motsetning til Heading Hold. Jeg har lest og lest i manualene, men finner bare rate 0 og rate 1 for gyro oppsett med DX6i.

Er det noen som kan fortelle meg hvordan i all verden jeg får satt den i Rate Mode?

Bruker du gyro menyen i radioen så endrer du verdien til "like mye på den andre siden av 50%" eks.: verdien er idag 75%, endre den til 25% så får du rate.

Bruker du endepunkter til gyro-gain, endrer du fra positiv til negativ (eller motsatt) verdi.
    Protos 500 Mini V-bar DS 3517 DS3500- T-rex 600N V-bar DS8717 DS8900-Mini Z AWD "ganske" blinget--JR DSX9

Comment

Ahh, takk for svar, nå skjønner jeg det. Leste faktisk dette på side 24 i pdf-manualen, men det gikk bare ikke inn i skolten, da det er litt "gampete" beskrevet. Forøvrig skal jeg også foreløpig holde fingrene unna servoen til jeg har hovret litt. If it ain't broke, don't fix.

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
      Welcome to our newest member, Mortenporten.
      Working...
      X