Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hjelp ved valg av helli for en "newboy"!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hjelp ved valg av helli for en "newboy"!

    Hei!

    Har "rotet" meg inn i helikopeter verdenen og har en liten stund nå flydd ett lite kontra roterende 4 kanals helikopter med gode fly egenskaper. Har begynt å snuse litt på å anskaffe med noe større til å fly ute. Har kikket litt på dette E_Sky og dette. er disse for avansert eller går det ann å begynne her? Vis ikke ønsker jeg andre forslag på helier i samme klasse og prisgate som det nevnt over. Helst 2.4 Ghz
    Last edited by PedAas; 6 October 2010, 21:08.
    HPI Savage 4,6 Big block, noen oppgraderinger.

  • #2
    Heisan
    Vil bare si at glem cp3 disse heliene er bortkastede penger,noe av grunn er at di har egen motor som driver halen noe som er med å gjør heliet skikkelig vinglete.
    Mvh
    Werner
    Werner Gundersen 1972
    T-rex 600esp T-rex 600 nitro super pro T-rex 150 tamyia scania
    Leverandør av fuel og RC utstyr på Haugalandet .wg@haugnett.no 98234566

    Comment


    • #3
      så belte drift av halerotoren er bedre?
      HPI Savage 4,6 Big block, noen oppgraderinger.

      Comment


      • #4
        Hei!

        Jeg har også flydd kontra roterende helikopter en stund nå. Holder på med å spare til et helikopter som heter KDS 450 fra throttlestore.no
        Dette er 80% likt align t-rex, det er bare rammen som er forskjellig. prisen er veldig grei, rundt 3000 kr for komplett pakke. Det følger med noe som heter Mentor 3D, som gjør dette godt egnet for nybegynnere, for det stabiliserer heliet veldig godt. Dette kan stilles ned helt til du er helt på egen hånd.
        Vegard Henriksen

        Comment


        • #5
          Originally posted by PedAas View Post
          så belte drift av halerotoren er bedre?
          Ja.

          Dere kan også se på kloner av T-rex 450, f.eks CopterX, de er en del billigere, spesielt fra Kina...
          Protos 500 Mini V-bar DS 3517 DS3500- T-rex 600N V-bar DS8717 DS8900-Mini Z AWD "ganske" blinget--JR DSX9

          Comment

          (RS) Radiostyrt.no Statistics

          Collapse

          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
          Welcome to our newest member, Erik-M.
          Working...
          X