Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvilket helikopter?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hvilket helikopter?

    Hei!
    Jeg klarer ikke å bestemme meg for hvilket heli jeg skal kjøpe.
    Enten blir det en t-rex 450SE V2, eller så blir det et heli som heter KDS 450SV Titan.
    KDSen er billigere, men jeg tror t-rex er bedre kvalitet.
    Tror dere KDSen er bra? Den ser veldig lovende ut.

    EDIT: Forresten, så har jeg sett at CopterX skal være bra! Kjøper jeg dette, tenker jeg at jeg kjøper det fra utlandet. Men jeg vet ikke hva jeg burde kjøpe av elektronikk, og fra hvilken nettside. Vil gjerne ha noe ganske bra.
    Last edited by vegard96; 9 October 2010, 21:47.
    Vegard Henriksen

  • #2
    Det kan godt være at Flymentor systemet deres er kjempebra men jeg tror ikke kvaliteten til KDS er bedre en Align eller værre for densaksskyld.
    Etter å ha tatt en titt på rotorhodet så er dette det samme som på SE V2 og med stor sansynlighet på linje med CopterX og EXI som heller ikke akkurat har slått ut Trex på noe måte.
    I tillegg er Trex 450 Pro og Sport bedre med et bedre rotorhode så fremdeles ingen Trex killer.

    Men for å komme med noe konkret så er deletilgangen til Trex enorm og som nybegynner er dette et viktig moment ettersom krasjfrekvensen er høy og deletilgangen virktig.
    Med en Trex kan du bestille deler fra mange steder mens med KDS kun fra et fåtall steder og det kun så lenge KDS produserer deler.
    Espen Andersen (`75)

    Comment


    • #3
      Da går jeg nok for en t-rex 450.
      Vegard Henriksen

      Comment

      (RS) Radiostyrt.no Statistics

      Collapse

      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
      Welcome to our newest member, Erik-M.
      Working...
      X