Announcement

Collapse
No announcement yet.

T-Rex 450 pro supercombo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • T-Rex 450 pro supercombo

    hei jeg lurer på om T-Rex 450 pro supercombo er et bra heli for nybegynnere?? får et brukt veldig billig. er det lett å få tak i deler??

  • #2
    Ja, det er ett bra heli.
    Protos 500 Mini V-bar DS 3517 DS3500- T-rex 600N V-bar DS8717 DS8900-Mini Z AWD "ganske" blinget--JR DSX9

    Comment


    • #3
      Det er et bra heli så lenge man setter det opp riktig. Få hjelp av en som kan det!

      Hvor bor du?

      Comment


      • #4
        arendal på sørlandet

        Comment


        • #5
          Har kjøpt et brukt trex 450 pro jeg også.
          Har aldri skrudd no på rc før men er klar over hva hva som er oppgaven til de forskjellige komponentene på helikopteret, servoer gyro osv...

          Jeg regner med at jeg må stille inn/justere pitch, servoer osv... er dette noe jeg kan gjøre selv? skal begynne å lese litt i morgen.
          +den må sikkert synkroniseres med futuba 6 radioen som ikke har vært brukt på dette helikopteret før.


          Stian

          Comment


          • #6
            Alt kan gjøres selv Og spesielt når heliet er ferdig satt opp når du får det. Men standard prosedyre er vell å se over alle skruer at de sitter skikkelig. Gjerne spot sjekke noen om det er loctite på. Er det ikke loctite på de skruene du sjekker ville jeg seriøst vurdert å loctite ALLE skruer. Spesielt feathering shaft på hodet og halen. Om en av de løsner i luften blir det en dyr reperasjon for å si det slik For ikke å snakke om hvor kjedlig det er å få et rotorblad i knollen.

            Ellers er det jo å sette det opp på radioen din, sjekke at gyroen er i HH modus og at den går riktig veg. Få satt opp pitch og throttlekurver etc.

            Men jeg ville absolutt vurdert å ta kontakt med en klubb/eller en som har litt peiling slik han kan hovre det til deg og sette det opp skikkelig. Ingenting er så kjedlig som at du kræsjer heliet pga en filleting.

            Comment

            (RS) Radiostyrt.no Statistics

            Collapse

            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
            Welcome to our newest member, Erik-M.
            Working...
            X