Announcement

Collapse
No announcement yet.

Et steg videre fra co-axial

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Et steg videre fra co-axial

    Hei!

    Jeg er ganske nybegynner innen helikopter men har kjørt et par co-axial-helikoptere og har ganske bra kontroll på disse.
    Lama v4 og Syma Alloy Shark S006.

    Jeg vil ta et steg videre og tenkte jeg ville prøve et helikopter som er lettflydd og stabilt.
    Jeg har sett litt på Blade 120, men jeg synes det er litt lite i størrelse. Kunne tenkt meg noe rundt halvmeteren i lengderetning.

    Er det noen som har erfaring med Ripmax Sabre helikopter?


    Kom gjerne med tips til andre helikoptere dere mener passer bra for meg.
    Må kunne flys utendørs.

    Jeg tenkte å holde meg under 1500,-

  • #2
    Originally posted by acehigh View Post
    Hei!

    Jeg er ganske nybegynner innen helikopter men har kjørt et par co-axial-helikoptere og har ganske bra kontroll på disse.
    Lama v4 og Syma Alloy Shark S006.

    Jeg vil ta et steg videre og tenkte jeg ville prøve et helikopter som er lettflydd og stabilt.
    Jeg har sett litt på Blade 120, men jeg synes det er litt lite i størrelse. Kunne tenkt meg noe rundt halvmeteren i lengderetning.

    Er det noen som har erfaring med Ripmax Sabre helikopter?


    Kom gjerne med tips til andre helikoptere dere mener passer bra for meg.
    Må kunne flys utendørs.

    Jeg tenkte å holde meg under 1500,-
    Har du sjekket ut Blade SR da ? Dette er jo større, Evnt Blade 400 ?
    | Spektrum DX8|
    | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

    Comment


    • #3
      Originally posted by xillianto View Post
      Har du sjekket ut Blade SR da ? Dette er jo større, Evnt Blade 400 ?
      Ja, jeg har kikket på Blade SR. Det er nok det som frister mest.



      Får man kjøpt det billigere andre steder?


      Edit: Er det lurt å kjøpe helikopter på Ebay? Ser det er litt billigere.