Announcement

Collapse
No announcement yet.

blade400 kaster på halen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • blade400 kaster på halen

    Har en helt ny blade400, når jeg gir ca 50% gass så begynner den å kaste veldig på halen, den hopper gjerne 10 cm, ser ut til at gyroen klarer å hente seg inn men jeg tør ikke ta det i luften før jeg vet om dette er normalt...
    Tips?

  • #2
    Originally posted by odd76 View Post
    Har en helt ny blade400, når jeg gir ca 50% gass så begynner den å kaste veldig på halen, den hopper gjerne 10 cm, ser ut til at gyroen klarer å hente seg inn men jeg tør ikke ta det i luften før jeg vet om dette er normalt...
    Tips?
    Min blade mSR kaster også rundt på halen ca på ca samme plassen, henter seg inn og da kan jeg lette og fly uten problemer.
    | Spektrum DX8|
    | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

    Comment


    • #3
      min nine eagels solo pro v2 og gjere det. cmen er litt verre når det er en større modell..
      Willy Offerdahl tilflytta Karmøybu 79mod
      tamiya tnx 3.0 ,tamiya tt01d,tamiya king hauler me flatbed tralle.kyosho tf-5,kyosho mini monster,kyosho pitts.kyosho calmato sport+++

      Comment


      • #4
        Logrer den fort frem og tilbake, eller bare ett kast om du gir gass litt fort?
        Protos 500 Mini V-bar DS 3517 DS3500- T-rex 600N V-bar DS8717 DS8900-Mini Z AWD "ganske" blinget--JR DSX9

        Comment


        • #5
          loggrer men det var nok bare groundeffect, for når jeg fikk den opp så var den stabil.

          Utrolig at de har laget et heli som er så stabilt at du kan ta det ut av esken, knytte det opp mot radioen din, og fly.

          Midt i andre pakke (inne i stua) klarte jeg å få halen inn i noe klær som hang over sofaen, har ikke demontert enda men jeg tipper at det er et gear som mangler noe tenner nå Belte glipper iallefall når turtallet kommer opp.

          Heldigvis er dette heliet en drøm å skru på for oss som ikke er veldig tekniske

          Comment


          • #6
            Har hatt et sånt blade 400 jeg også og det var utrolig gøy så jeg prøvde det inne men det gikk rett i taket så moralen er nok å holde seg til utendørs flyging med mindre du virkelig vet hva du gjør.

            Comment

            (RS) Radiostyrt.no Statistics

            Collapse

            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
            Welcome to our newest member, Erik-M.
            Working...
            X